تاريخ : شنبه 30 تير 1397 | 6:4 | نويسنده : احسان گرگانی

 

 

بزرگترین زرادخانه موشکی جهان در کدام کشور است؟+ اینفوگرافی

 وب‌سایت مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی «‌CSIS» با انتتشار تصاویر اینفوگرافی موشکهای روسیه نوشت مسکو بزرگترین زرادخانه موشکی جهان را در اختیار دارد.

این وب‌سایت تحلیلی با اشاره به اینکه روسیه کنونی وارث زرادخانه عظیم موشکی اتحاد جماهیر شوروی سابق است نوشت:‌ مسکو همچنان بزرگترین قدرت در توسعه انواع موشکها در جهان است و نیروهای راهبردی راکتی روسیه اصلی‌ترین عنصر تشکیل‌دهنده استراتژی نظامی مسکو هستند.

نویسنده این گزارش در ادامه با انتشار تصویر اینفوگرافی انواع موشکهای بالستیک و کروز روسیه و همچنین بیان مشخصات فنی آنها افزود: برنامه نوسازی گسترده روسیه همچنان ادامه دارد و تاکنون انواع مختلف موشکهای بالستیک و کروز با قابلیتهای خیره‌کننده در این کشور ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه روسیه در زمینه تولید موشکهای کروز نقطه‌زن و هدایت‌شونده هم پیشرفتهای چشمگیری داشته است نوشت:‌ مسکو در حال حاضر بزرگترین زرادخانه موشکی جهان را در اختیار دارد


تاريخ : شنبه 30 تير 1397 | 6:3 | نويسنده : احسان گرگانی

عده‌ای از معارضان دولت‌ قانونی سوریه پس از تنگ شدن عرصه بر تروریست‌ها با تجمع در مرز سوریه و رژیم صهیونیستی خواستار اجازه ورود به این رژیم هستند ولی با واکنش نیروهای نظامی مواجه می‌گردند.

عاقبت وطن فروشی+ فیلم معارضان دولت قانونی سوریه و تروریست‌ها که مدت‌ها با آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی همدست شده و برای بر هم زدن امنیت و آرامش مردم سوریه و خاورمیانه اعمال جنایتکارانه و غیرانسانی انجام می‌دادند،  امروز حتی برای حامیان دیروزشان هم ارزشی ندارند.

وطن فروشان سوری مورد حمایت اسرائیل که سالها به نمایندگی از این رژیم جنایتکار، سوریه را به ویرانه تبدیل کردند پس از شکست‌های متوالی از نیروهای مقاومت و ارتش سوریه دچار  آوارگی شدند و با هجوم به سمت مرزهای سوریه با رژیم صهیونیستی قصد ورو به این رژیم را داشتند ولی  نیروهای نظامی و پلیس رژیم صهیونیستی در بلندگو آنها را تهدید به نزدیک‌تر نشدن به مرز می‌کنند و بلند می‌گویند برگردید.


تاريخ : شنبه 30 تير 1397 | 6:0 | نويسنده : احسان گرگانی

 

 به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، فناوری‌های بکارگرفته شده در موشک های مافوق صوت روسیه به خارج از این کشور درز کرده و سازمان امنیت فدرال، تحقیقات در این رابطه را آغاز کرده است.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه امروز جمعه اعلام کرد: ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه بازرسی در دفتر انستیتو مرکزی پژوهش های علمی ماشین سازی روسیه (مسئول طراحی موشک های مافوق صوت) را آغاز کردند.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 تير 1397 | 5:59 | نويسنده : احسان گرگانی

 

 به نقل از المیادین، رسانه‌های فلسطینی از حمله گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه و  انفجار شدیدی در این منطقه خبر داده‌اند.

شبکه تلویزیونی المیادین همچنین گزارش داد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یکی از پایگاه‌های گردان‌های عزالدین قسام در منطقه الزیتون در نوار غزه را هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی العالم نیز گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی از شروع عملیات گسترده هوایی در نوار غزه خبر دادند.

منابع خبری هلاکت یک افسر صهیونیست در نوار غزه را علت این حملات عنوان کرده‌اند.

انتهای پیام/



تاريخ : شنبه 30 تير 1397 | 5:58 | نويسنده : احسان گرگانی

 

عامل فضاسازی اخیر اروپایی‌ها علیه ایران مشخص شد

کانال ۲ تلویزیون اسرائیل مدعی شد‌ موساد طرح بمب‌گذاری ایرانی‌ها در نشست مخالفین ایران (گروهک منافقین) در پاریس را خنثی کرده است!

خبرنگار تلویزیون کان اسرائیل نیز فاش کرد موساد اطلاعات (ادعایی) خود را در این باره در اختیار کشورهای اروپایی قرار داده است. این مساله نشان می دهد که سازمان جاسوسی اسرائیل در پس فضاسازی اخیر کشورهای اروپایی علیه ایران قرار داشته است و سازمان‌های اطلاعاتی بلژیک، فرانسه و آلمان بر اساس ادعاهای موساد، فضاسازی اخیر را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند.



تاريخ : شنبه 30 تير 1397 | 5:57 | نويسنده : احسان گرگانی

 

یک فروند هواپیمای F14 در پایگاه شهید بابایی اورهال شد

متخصصان پیشکسوت و جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات اورهال(بازآماد) یک فروند هواپیمای F14 را در پایگاه شهید بابایی به اتمام رساندند.

متخصصان و کارکنان فنی گردان اورهال پایگاه هوایی شهید بابایی با صرف بیش از 35000 نفر ساعت کار و تلاش مستمر، توانستند یک فروند هواپیمای F14 را باز آماد کنند.

این هواپیما پس از تست نهایی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش پیوست.

انتهای پیام/


تاريخ : شنبه 30 تير 1397 | 5:55 | نويسنده : احسان گرگانی

 رای الیوم در گزارشی نوشت: غزه مثل استخوانی در گلوی رژیم صهیونیستی گیر کرده است و طرح‌های این رژیم را برای توسعه طلبی و تسلط بر منطقه تباه ساخته است.

در این گزارش آمده است: مقامات اسرائیل متقاعد شدند که مقاومت فلسطینی در غزه بال‌هایش را گشوده و پرواز کرد و غزه که به عقاب زخمی تبدیل شده است دیگر به زمین باز نخواهد گشت و این امر اسرائیلی‌ها را در تعامل با غزه سرگردان کرده است.

غزه مثل استخوانی در گلوی صهیونیست‌ها گیر کرده است///////////////


تاريخ : شنبه 30 تير 1397 | 5:53 | نويسنده : احسان گرگانی

 

سردار مهماندار گفت: ضروری است که رانندگان برای دریافت پیامک تخلفات رانندگی شماره تلفن خود را به روز اعلام کنند.

سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: چند ماهی است بحث جریمه و اعمال قانون خودرو‌های فاقد معاینه فنی و همچنین خودرو‌هایی که در سن فرسودگی قرار گرفته اند، به وسیله دوربین‌های مکانیزه مطرح است که طبیعی است باید این جرائم از طریق پیامک به مالکان این گونه خودرو‌ها اعلام شود.


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:48 | نويسنده : احسان گرگانی

پروژه های برجسته: شاید این روزها آن چنان با ساختمان های بلند در کوچه و خیابان برخورد کرده اید که دیگر جذابیت چندانی برای تان نداشته باشند، اما قصه ی برج ها و آسمان خراش های بلند دنیا فرق می کند. ارتفاع آن ها در افق دید ما نمی گنجد و شاید باورش سخت باشد که بشر توانسته تا این حد به قلمرو آسمان تجاوز کند. به هر حال این اتفاق هم چنان ادامه دارد و هر ساله آسمان خراش های جدیدی وارد صحنه ی رقابت می شوند و خواستار ربودن رکورد از حریفان خود هستند. چیدانه امروز می خواهد صاحبان سکوهای ۱ تا ۱۰ در این میدان رقابت یعنی ۱۰ برج بلند جهان را به شما معرفی کند. مطمئنم این مطلب برای تان بسیار جذاب خواهد بود. با ما همراه باشید...

رتبه بندی برج های بلند جهان از سوی سازمان های متعددی انجام گرفته و همه ی آن ها الزاما یکی نیستند. ما رتبه بندی حاضر را از سایت skyscraperpage گردآوری کرده ایم.


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:35 | نويسنده : احسان گرگانی
امام جمعه موقّت تهران گفت: اکنون که رئیس کل بانک مرکزی، پایان حکم خود و دوران مدیریت خود را تجربه می‌کند، و در آستانه تغییر رئیس کل بانک مرکزی هستیم، به رئیس جمهور محترم پیشنهاد می‌دهم برای استقلال بانک مرکزی اقدام کند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، حجّت‌الاسلام سیّدمحمّدحسن ابوترابی فرد، در خطبه‌های امروز(22 تیر) نمازجمعه تهران که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به کلامی از امیرالمؤمنین علیه‌السلام، رمز سعادت دنیا و آخرت عمل صالح است اظهار داشت: آیات فراوانی از قرآن، بر این حقیقت تأکید دارد.


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:33 | نويسنده : احسان گرگانی
فرمانده کل ارتش گفت: شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان شروع شده و لحظه به لحظه به افول و زوال نزدیک می‌شوند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران که شامگاه روز گذشته (پنجشنبه 21 تیرماه) برگزار شد، با بیان این که خداوند بزرگ را شاکریم که نام ما را در فهرست بسیجیان عالم ثبت کرده است، گفت: این شکر متکی به یک اعتقاد عمیق و منطق قوی است. انتظاراتی که خداوند بزرگ از انسان‌ها دارد، در فرهنگ بسیج متجلی است. این نعمت بزرگی است که انسان در مسیر و جریانی قرار گیرد که شفاف‌ترین راه و نزدیک‌ترین مسیر به هدف خلقت انسان و انتظارات خداوند بزرگ از انسان‌هاست.


ادامه مطلب

علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری، که در حال حاضر در روسیه به سر می‌برد، در سخنرانی خود در اندیشکده والدای در مسکو گفت نیرو‌های ایرانی با مجوز آمریکا به سوریه نیامده‌اند که با درخواست این کشور آن را ترک کنند.

وی تصریح کرد: نیروهای ایرانی در سوریه باقی خواهند ماند، زیرا بر خلاف ائتلاف تحت رهبری آمریکا، حضور آن‌ها در این کشور مشروع است.

ولایتی ادامه داد: ایرانی‌ها و روس‌ها در سوریه باقی می‌مانند تا تضمین کنند که تروریست‌ها دیگر به فعالیت خود در این کشور ادامه نخواهند داد. من معتقدم اگر ایران و روسیه از سوریه خارج شوند، همان تروریست‌ها دوباره باز خواهند گشت.

 مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه مستشاران نظامی ایران به درخواست دولت‌های عراق و سوریه در این کشور‌ها حضور دارند، افزود: ایران تنها در صورتی سوریه را ترک می‌کند که مقامات سوری بگویند دیگر به مشاوره نظامی ما نیازی ندارند. 

ولایتی در ادامه خاطرنشان کرد: 80 درصد مناطقی که در سوریه از چنگ تروریست‌ها آزاد شد با کمک ایران بود. 

وی با اشاره به گزافه‌گویی‌های مقامات صهیونیست درباره حضور نیروهای ایرانی در سوریه گفت: حضور ایران در سوریه هیچ ارتباطی با اسرائیل ندارد و ایران لزومی نمی‌بیند که خواسته‌های اسرائیل را برآورده کند.

 مشاور مقام معظم رهبری در بخشی دیگر از اظهاراتش با اشاره به برجام گفت: ایران باید از منافع اقتصادی برجام بهره‌مند شود؛ در غیر این صورت دلیلی برای باقی ماندن در این توافق وجود ندارد.

ولایتی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا امکان گفتگوی ایران با آمریکا وجود دارد، گفت: ما نمی‌خواهیم با آمریکا مذاکره کنیم. ایران هیچ تمایلی به مذاکره با آمریکا ندارد. وقتی آمریکا غیرقابل اعتماد است ما چرا باید با آن‌ها مذاکره کنیم؟

وزیر خارجه پیشین ایران در بخش دیگری از اظهاراتش در اندیشکده والدای روسیه با اشاره به فشارهای آمریکا به مشتریان نفت ایران برای صرف‌نظر کردن از خرید نفت از کشورمان گفت: ما حتی تحت تحریم نیز به فروش نفت خود ادامه خواهیم داد. وی تاکید کرد: اگر ایران نتواند نفت خود را از خلیج فارس صادر کند، هیچ کشور دیگری هم نمی‌تواند.

انتهای پیام/


تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:24 | نويسنده : احسان گرگانی

 

گروه بین الملل مشرق- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات سخیف عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی مبنی بر مداخله ایران در امور عراق! بشدت واکنش نشان داده و این اظهارات را محکوم کرد.
 
تودهنی سخنگوی وزارت خارجه ایران به عادل الجبیر
 
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اظهارات سخیف عادل جبیر وزیر امور خارجه عربستان درباره روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق گفت: ملت عراق برای تشخیص منافع و دوست و دشمن خود نیازی به اظهارات وزیر خارجه کشوری ندارد که در کمتر از یک دهه و نیم اخیر، بزرگترین عامل و حامی بی ثباتی و حمایت از تروریسم در عراق، منطقه و جهان بوده است. 
 
تودهنی سخنگوی وزارت خارجه ایران به عادل الجبیر
 
جابری انصاری افزود: حضور مستشاران نظامی ایران در عراق تحت فرماندهی سردار قاسم سلیمانی به درخواست دولت قانونی این کشور و برای مبارزه با تروریست ها و افراط گرایانی است که عراق و منطقه را با بی ثباتی و نا امنی مواجه کرده اند. سخنگوی وزارت امور خارجه از عادل جبیر خواست بجای تلاش در جهت فریب افکار عمومی و تحریف واقعیت ها، فراموش نکند که کشورش هم اینک و در سطح بین المللی بعنوان اولین و خطرناکترین حامی تروریسم و گسترش نا امنی در جهان شناخته می شود

تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:23 | نويسنده : احسان گرگانی

کاخ سفید در مقابل ایران و روسیه تسلیم شد

رسانه‌های آمریکایی معتقدند سکوت دولت آمریکا در واکنش به انتقال اس-300 به تهران، به معنای تسلیم شدن کاخ سفید در مقابل این مسئله است.
 
پایگاه خبری ریشه
پایگاه اینترنتی «واشینگتن فری بیکن» در گزارشی اختصاصی نوشت:‌ مقامات آمریکایی بارها اعلام کرده‌اند فروش تسلیحات به ایران نقض تحریم‌های وضع شده در سازمان ملل علیه تهران است. 
 
به ادعای این گزارش، آمریکا قدرت تحریم‌ فروش تسلیحات مهم روسی به ایران را دارد؛ اما تا کنون از اعمال چنین تحریم‌هایی امتناع ورزیده است. همین مسئله این پرسش را در اذهان برخی نمایندگان کنگره آمریکا بوجود آورده که آیا دولت اوباما در قبال این موضوع تسلیم شده است.
 
در ادامه این گزارش ادعا شده است: دولت اوباما تحت قوانین وضع شده در آمریکا از این اختیار برخوردار است که فروش سامانه اس-300 روسیه به ایران را غیرقانونی اعلام کند. با این وجود مقامات آمریکایی پس از گذشت چندین هفته از اعلام موضع صریح خود در این رابطه طفره رفته‌اند. اگرچه مخالفت خود را با این مسئله اعلام کرده‌اند؛ اما اقدامی عملی در این رابطه صورت نگرفته است.
 
واشینگتن فری بیکن در ادامه نوشت: مقامات دولت آمریکا همچنین از ابراز هرگونه اظهار نظر در رسانه‌ها درباره اینکه آیا رئیس‌جمهور در حال بررسی اقداماتی در این رابطه در آینده است، خودداری کرده‌اند.
 
تردید دولت آمریکا برای اقدام در این رابطه باعث شده کنگره این کشور تحقیقاتی جدید را آغاز کند و در همین جریان نیز شایعاتی در رسانه‌ها با این موضوع مطرح شده که کاخ سفید در حال بررسی صدور مجوز برای فروش تسلیحات پیشرفته روسی به ایران است.
 
بنابر این گزارش، «استیو چابوت» نماینده جمهوریخواه ایالت اوهایو در کنگره، درخواستی را درباره این مسئله حدود یک ماه پیش به کاخ سفید فرستاده بود؛ اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.
 
او در این نامه ادعا کرده بود: با توجه به عواقب این مسئله برای آمریکا و متحدان ما در منطقه، با احترام تقاضا دارد هر چه سریعتر اقدام اخیر روسیه در انتقال سامانه‌های موشکی زمین به هوای اس-300 به ایران را به عنوان اقدامی در جهت تقویت تلاش‌های ایران برای دستیابی به تسلیحات پیشرفته بی‌ثبات‌‌کننده تلقی کرده و تحریم‌های لازم در این رابطه وضع گردد.
 
این نماینده جمهوریخواه همچنین در نامه خود به کاخ سفید اعلام کرده بود: «بدون چنین اقدامی، اینطور برداشت خواهد شد که دولت آمریکا این نقل و انتقلات تسلیحات پیشرفته را پذیرفته است».

 


تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:19 | نويسنده : احسان گرگانی

 

جمعی از جانبازان حزب الله لبنان با رهبر انقلاب دیدار کردنددر آستانه سالگرد جنگ سی و سه روزه و پیروزی مقاومت اسلامی لبنان بر رژیم صهیونیستی، جمعی از جانبازان حزب الله دیروز پس از اقامه نماز به امامت رهبر انقلاب اسلامی با ایشان دیدار و گفتگو کردند.


تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:17 | نويسنده : احسان گرگانی

یک کارشناس روس و یک صهیونیست پاسخ دادند؛

اذعان تحلیلگر صهیونیست به احتمال دستکاری ابرهای ایران بوسیله اسرائیل

 به نقل از اسپوتنیک، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران، اخیرا در یک سخنرانی، تل‌آویو را به دستکاری در شرایط آب و هوایی و سرقت ابرهای ایران متهم کرد. در پی انتشار این خبر، اسپوتنیک با یک کارشناس روس و یک تحلیلگر صهیونیست درباره این مسئله گفتگویی انجام داد.

ولادیمیر سمنوف، معاون موسسه فیزیک اتمسفر در آکادمی علوم روسیه، در پاسخ به احتمال انجام این کار ضمن تایید این مسئله گفت می‌توان به طور محلی در وضعیت آب و هوا دست برد و تغییراتی انجام داد.

وی تصریح کرد: «در حقیقت، برای پراکنده کردن ابرهای باران‌زا و ابرهای عادی، می‌توان از هواپیماهایی با تسلیحات مملو از مواد شیمیایی خاص استفاده کرد.»


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:16 | نويسنده : احسان گرگانی

رسانه صهیونیستی جروزالم پست در خبری اطلاعات بسیار مهم و حساسی از نوع عملکرد این واحد منتشر کرده است که حکایت از وجود سانسور گسترده در انتشار اخبار، مقاله و حتی کتاب در سرزمین‌های اشغالی دارد.

جروزالم پست در این زمینه نوشته است: در سال ۲۰۱۷، یازده هزار و ۳۵ مقاله برای واحد سانسور ارتش اسرائیل ارسال شده است که از این میان ۲۰۸۷ خبر قبل از انتشار ویرایش شده‌اند و ۲۷۱ مقاله هم اصلا اجازه انتشار پیدا نکرده‌اند.

دخالت نظامیان اسرائیلی در محتوای منتشر شده در رسانه‌ها / واحد سانسور ارتش اسرائیل چگونه کار می‌کند؟


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:15 | نويسنده : احسان گرگانی

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک زلزال ۲ به مرکز تجمع مزدوران عربستان خبر داد.

تحولات یمن|شلیک موشک زلزال 2 به مرکز تجمع مزدوران عربستان

به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال 2 مرکز  تجمع نیروهای واکنش سریع وابسته ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "السدیس" در نجران را هدف قرار دادند.


تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:14 | نويسنده : احسان گرگانی

رژیم سعودی در ادامه سرکوب اعتراضات در این کشور، یکی از علمای منتقد را بازداشت کرد.

تحولات عربستان|رژیم سعودی یک عالِم منتقد را بازداشت کرد

 

 به نقل از العربی الجدید، رژیم سعودی روز پنجشنبه "شیخ سفر الحوالی" یکی از علمای این کشور را دستگیر کرد.

صفحه "معتقلی الرأی" (زندانیان سیاسی) در توییتر با اعلام این خبر نوشت که دستگیری الحوالی چند روز بعد از انتشار  کتاب "مسلمانان و تمدن غربی" که توسط وی تالیف شده است، صورت گرفته است.

وی در این کتاب از نزدیکی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به رژیم صهیونیستی انتقاد و این نزدیکی را خیانت توصیف کرده است.


تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:12 | نويسنده : احسان گرگانی

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه از آزادسازی کامل شهر درعا و حومه شرقی آن از لوث گروه‌های تروریستی خبر داد.

الاخباریه سوریه: شهر درعا کاملا آزاد شد

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه وارد منطقه درعا البلد شده و پرچم سوریه را در میدان  اصلی این منطقه به اهتزاز در آوردند.


 

 

تیم اقتصادی دولت نیاز به تغییر و جراحی دارد/روحانی و کابینه دولت باید از مردم عذرخواهی کنند

احمد کریمی‌اصفهانی دبیرکل جامعه  اسلامی اصناف و بازار  در خصوص وضعیت نابسامانی اقتصادی در دولت گفت: جامعه اسلامی اصناف تذکرهای خود را برای موارد مکرر به دولت اعلام کرده و تنها پیشنهاد موجود  جراحی تیم اقتصادی دولت و تغیر آن است.

وی افزود: دولت‌ها در بسیاری از موارد مملکت را برای خود دانسته  در صورتی که موضوع اقتصادی مربوط به آحاد مردم است. ما بزرگترین اخلال‌گر اقتصادی را دولت دانسته و شخص ریاست جمهوری و اعضای کابینه باید درباره این موضوع از مردم عذرخواهی کنند .

دبیرکل جامعه  اسلامی اصناف و بازار تصریح کرد: دولت فعلی  باید  یک ساختار مناسبی را برای وضعیت اقتصادی خود قرار داده تا اوضاع به خوبی پیش رود، مردم  به دنبال امنیت و ثبات اقتصادی هستند و ما تا اندازه‌ای متصور هستیم که دولت به نافرمانی‌های دشمن کمک می‌کند.

کریمی‌اصفهانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دولت با این روند پیش برود باید منتظر اتفاقات بدی بود، متاسفانه بازار ما بعد از گذشت 40 سال رو به کسادی است که چنین وضعیتی را دولتمردان به وجود آوردند.



تاريخ : پنج شنبه 7 تير 1397 | 6:12 | نويسنده : احسان گرگانی

 پس از آن که آدام شیف، نماینده کنگره آمریکا، گفته بود رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، با استفاده از خشونت، بازداشت‌های گسترده و بی‌توجهی به آزادی بیان در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور پیروز شده است، سخنگوی او پاسخ شدیداللحنی به اظهارات این مقام آمریکایی داد.


ابراهیم کالین، سخنگوی اردوغان، در واکنش به اظهارات این مقام آمریکایی در توییتی نوشت: «آدام شیف، رئیس‌جمهور اردوغان مطمئنا به تبریک‌گویی تو نیازی ندارد. مردم ترکیه نظر خود را اعلام کردند. تو بهتر است خفه شوی!»
 
سخنگوی اردوغان خطاب به مقام آمریکایی: تو خفه شو!+ توییت

 


 

 

وحید حقانیان به شهادت جمعی از نیروهای بسیج و سپاه در درگیری با اشرار واکنش نشان داد

 سید وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری در مطلبی در فضای مجازی به شهادت نیروهای سپاه پاسداران و بسیج در میرجاوه سیستان و بلوچستان واکنش نشان داد که در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

دیشب تقریبا زمان شروع مسابقه فوتبال که ما آسوده خاطر درمنازلمان همراه با خانواده مشغول دیدن بازی جوانمردانِ با غیرتمان بودیم، در مرز شرقی کشور برجک 96 میرجاوه سیستان و بلوچستان نیروهای بسیج و سپاه پاسداران عزیز مورد یورش حدود 30 نفر از گروهک های معاند قرار گرفتند که این جوانمردان نیز پس از درگیری غیرتمندانه اشرار را فراری داده و به آنها خساراتی وارد آوردند.

در این درگیری 3 غیور مرد سپاه و بسیج، شهید و پنج غیور مرد دیگر مجروح شدند؛ درود بر این دلاور مردان پاسدار وطن و آن غیور مردان عرصه ورزش که امنیت و عزت را به مردم و کشور هدیه می کنند. ما نیز چنین باشیم .

سید وحید حقانیان


تاريخ : سه شنبه 5 تير 1397 | 7:10 | نويسنده : احسان گرگانی

 

امیر سرتیپ صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور بازدید کرد

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 4 تیرماه  طی بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور در بخش های مختلف این منطقه پدافند هوایی، عملکرد و میزان آمادگی کارکنان و تجهیزات منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور را ارزیابی و از توان رزمی و عملیاتی این یکان ابراز رضایت کرد.

صباحی فرد در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: حفاظت از مرزهای هوایی کشور وظیفه ای است که همه یگان ها و گروه های پدافند هوایی در سطح کشور مشغول به انجام آن هستند و تمامی مناطق پدافندی به صورت مداوم و بدون تعطیلی، آسمان کشور را رصد می کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: دو مولفه نیروی انسانی آموزش دیده و تجهیزات بومی باعث شده تا پدافند هوایی بتواند مأموریت خود را به شکل مناسبی انجام دهد.


تاريخ : سه شنبه 5 تير 1397 | 7:9 | نويسنده : احسان گرگانی

 یک کاربر فضای مجازی در صفحه توییتر خود با انتشار دو تصویر متفاوت از کودک یمنی و کودک سوئدی را به اشتراک گذاشت و نوشت: