تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:37 | نويسنده : احسان گرگانی
عکس/ دست مصنوعی شهید تقحص شده

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، شهید احمد صداقتی    در عملیات «فرمانده کل قوا» از ناحیه دست مجروح و یکی از دستانش قطع شده بود، اما با این وجود بار دیگر در جبهه نبرد حق علیه باطل حضور یافت. او که فرماندهی یکی از گردان های «لشکر 14 امام حسین (ع)» را بر عهده داشت، سرانجام سال 61 در عملیات «محرم» و منطقه شرهانی به شهادت رسید و پیکرش در فروردین ماه 1392 به همراه قمقمه ای که پس از 30سال همچنان آب درونش داشت و همچنین دست مصنوعی اش تفحص شد.

منبع: مشرق


تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:36 | نويسنده : احسان گرگانی
اگر می خواهید سرما نخورید این میوه را بخورید
همه افراد به دنبال راهی هستند تا از مریضی در امان باشند و هیچ کس را نمی توان پیدا کرد که برای مریض شدن برنامه ریزی داشته باشد. بالعکس، همه ما به دنبال راه هایی برای جلوگیری از انواع مریضی ها هستیم.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، لیمو یک میزبان خوب برای انواع مواد شیمیایی گیاهی است که به تنهایی ۶۴ درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C را برطرف می کند.


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:36 | نويسنده : احسان گرگانی
یک مقام بلندپایه کاخ سفید گفت: در صورت لزوم، اقدام‎های لازم در خصوص طولانی شدن نبرد در سوریه اتخاذ خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ایالات متحده در پنج سال اخیر از هیج اقدامی برای حمایت از گروه‎های تروریستی تکفیری در سوریه و عراق فروگذار نکرده است؛ اما به‎ راستی کاخ سفید در پس این پشتیبانی همه جانبه از معارضان افراط‎گرای منطقه به دنبال چه اهدافی است؟ 
وقتی شیطان لب به اعتراف می‎گشاید؛ ما به‎دنبال جنگی بی‎پایان هستیم!

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:35 | نويسنده : احسان گرگانی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فاش کرد نزاع شیعه و سنی می‌تواند برخی کشورهای عرب را به سوی اسرائیل بکشاند.

موشه یعلون ضمن یک سخنرانی گفته است: رژیم ایران همچنان به حمایت از سازمان‌های ضد اسرائیلی ادامه می‌دهد و دشمنان ما را تقویت می‌کند.

وی می‌افزاید: «این واقعیت که حکومت‌های عرب سنی در منطقه دارای منافع مشترک بسیاری با اسرائیل هستند، حتی آن کشورهایی که هنوز با اسرائیل پیمان صلح امضاء نکرده‌اند و از جمله امیرنشین‌های عرب حوزه خلیج فارس و کشورهای عرب شمال آفریقا، امروز که خود را با تهاجم حکومت شیعه ایران روبرو می‌بینند به اسرائیل نزدیک می‌شوند و منافع مشترک به وجود می‌آید.»

البته یعلون به این واقعیت اشاره نکرده است که هیچ مسلمان راستینی- اعم از شیعه و سنی- هرگز نمی‌تواند رژیم کودک‌کش و اشغالگر فلسطین مقدس را که همزمان با حزب‌الله شیعه و حماس و جهاد اسلامی سنی می‌جنگد و در تجاوزطلبی فرقی میان این گروه‌ها قائل نیست، دوست خود تصور کند اما طبیعتا حساب برخی رژیم‌های مرتجع و ضد مردمی در منطقه از اسلام جداست و اگر میان آنها دوستی و ائتلافی هم شکل می‌گیرد ائتلاف علیه اسلام اصیل (ضداستکباری) است.


تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:35 | نويسنده : احسان گرگانی
نصرالله

دبیرکل حزب‌الله لبنان پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳روزه سال ۲۰۰۶ میلادی را خارج از سنتهای طبیعی دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته در گفتگو با شبکه خبری المنار گفت: پیروزی مقاومت در جنگ 33روزه سال 2006 میلادی خارج از سنتهای طبیعی بود، و این پیروزی با اراده و یاری و حمایتهای خداوند محقق شد.

وی افزود: نمی‌توان آنچه را در جنگ 33روزه رخ داد توضیح داد، فقط می‌توان گفت که این یک پیروزی الهی بود و وعده‌ای بود از جانب خداوند برای مجاهدان صبور.

دبیرکل حزب‌الله گفت: ایمان ما به پیروزی مبتنی بر ایمان ما به وعده خداوند به مجاهدان بود و من یقین دارم که اگر هر جنگی علیه ما شعله‌ور شود، ما پیروز میدان خواهیم بود.


تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:32 | نويسنده : احسان گرگانی
 یک عکاس فرانسوی از سازه‌های پایتخت کره شمالی شهر پیونگ یانگ عکس‌هایی گرفته است و آن‌ها را در اینترنت به نمایش گذاشت.
 
این تصاویر شامل تصاویری از ساختمان‌ها، آسمان‌خراش‌ها، مکان‌های تفریحی و ورزشی و سینماهای این شهر است.
جاهای دیدنی کره شمالی +تصاویر

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:31 | نويسنده : احسان گرگانی

هلاکت یکی از عناصر رده‌بالای تکفیری در کرمانشاه/ دستگیری ۶ تروریست و هلاکت ۳ تکفیری دیگر در ۲ نقطه از استان کرمانشاه

 
حسین ذوالفقاری

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: نیروی اطلاعاتی، انتظامی و نظامی از غروب روز گذشته تا صبح امروز در ۲ نقطه از استان کرمانشاه با گروه تروریستی و تکفیری درگیر شدند و ۴ نفر از آنها را به هلاکت رساندند و ۶ نفر دیگر هم دستگیر شدند.


تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:31 | نويسنده : احسان گرگانی

باشگاه خبرنگاران - بهداد سلیمی رکورد زد و حذف شد/طلای بهداد در سالن ریو به سرقت رفت+تصاویر و فیلم

سلیمی در حرکت اول یک‌ضرب، وزنه 206 کیلوگرمی را انتخاب و به خوبی موفق به مهار آن شد، وی در حرکت دوم به راحتی وزنه 211 کیلوگرمی را بالای سر برد و در حرکت سوم وزنه 216 کیلوگرمی را انتخاب کرد و با موفقیت در زدن این وزنه رکورد المپیک را در یک ضرب جا به جا و در رقابتی نزدیک با تالاخادزه گرجستانی در رده نخست حرکت یک ضرب قرار بگیرد. 
 پس از نماینده 26 ساله کشورمان ، راشا تالاخادزه از گرجستان با 215 کیلوگرم در رده دوم قرار گرفت و گور میناسیان از ارمنستان با 210 کیلوگرم سوم شد.
دوضرب:
سلیمی برای حرکت اول خود وزنه 245 کیلوگرمی را در دو‌ضرب انتخاب کرد که با وجود بالای سر بردن وزنه، اما دو چراغ قرمز از داوران دریافت کرد تا ناکام باشد. او در حرکت دوم خود، دوباره وزنه 245 کیلوگرم را انتخاب کرد و این بار وزنه را بالای سر برد و سه چراغ سفید گرفت اما هیئت ژوری آن را قبول نکرد. در حرکت سوم نیز این وزنه‌بردار در مهار وزنه 245 کیلوگرمی موفق نبود.
در نهایت اعتراض های بهداد نتیجه نداد و از دور مسابقات کنار رفت.

 


تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:31 | نويسنده : احسان گرگانی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از به هلاکت رسیدن عوامل تکفیری در این شهر و کشف جلیقه انفجاری خبر داد.

عوامل تکفیری در کرمانشاه به هلاکت رسیدند + تصویر


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:30 | نويسنده : احسان گرگانی

دادستان تهران

دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری و بازداشت یک متهم ایرانی دوتابعیتی در هفته گذشته در تهران و مرتبط با سرویس جاسوسی انگلیس خبر داد و افزود: متهم در حوزه اقتصادی و مرتبط با ایران فعالیت می‌کرده است.


تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:29 | نويسنده : احسان گرگانی
پوشاک نامتعارف

پوشاک نامتعارف، به عنوان مهمان ناخوانده بر هویت‌بخشی فرهنگ ایرانی و اسلامی برخورد جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:28 | نويسنده : احسان گرگانی

مأموریت نیروهای مسلح نیاز به هماهنگی با وزارت خارجه ندارد/ مجلس ماده ۳۰ برنامه را اصلاح می‌کند.

فلاحت پیشه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مأموریت ذاتی نیروهای مسلح نیاز به هماهنگی با وزارت خارجه ندارد و باید ماده ۳۰ لایحه برنامه توسعه اصلاح شود.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به مشکلات متعدد در لایحه برنامه ششم از جمله ماده 30 این لایحه، اظهار کرد: این ماده نیروهای مسلح را مکلف کرده است تا تمامی اقدامات خود در زمینه روابط خارجی را با هماهنگی وزارت امور خارجه انجام دهند که اقدامی کاملاً نادرست است.


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:27 | نويسنده : احسان گرگانی

عراقچی در جلسه کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس:

تحریم‌ها "روی کاغذ" برداشته شده/ مشکل در "میدان اجراست"/ شیطنت و بدعهدی آمریکا مانع برجام

عباس عراقچی

رئیس ستاد اجرایی برجام می‌گوید که تحریم‌ها روی کاغذ برداشته شده و مشکل الآن در میدان اجراست و شیطنت و بدعهدی آمریکا نیز از موانع و مشکلات برجام است.


تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:27 | نويسنده : احسان گرگانی

موشک و ماهواره نداشتیم، امنیت هم نداشتیم/ بخش فضایی در دولت یازدهم از هم پاشید/ با غیرمتعهدها "متحد راهبردی" شویم

 
روستاآزاد

رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف گفت: مجموعه دولت یازدهم که راه افتاد به صورت غیرباوری و باورنکردنی این بخش فضایی از هم پاشید ؛ اگر کسی خوش بین باشد می‌گوید افرادی که نهایتاً آمدند سرکار، شاید قدر این سرمایه را نمی‌دانستند.


مناظره صادق زیبا کلام و فواد ایزدی

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران گفت: قرارگاهی در عالی‌ترین سطوح تصمیم‌سازی در کشور برای رصد مستمر و عمیق سیاست‌ها و عملکرد طرف مقابل و ارائه راهکارهای مقابله تأسیس شود.


مناظره صادق زیبا کلام و فواد ایزدی

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران گفت: قرارگاهی در عالی‌ترین سطوح تصمیم‌سازی در کشور برای رصد مستمر و عمیق سیاست‌ها و عملکرد طرف مقابل و ارائه راهکارهای مقابله تأسیس شود.


تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:26 | نويسنده : احسان گرگانی

دولتبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، در خاطره‌ای از ایشان آورد:
* از رفت و آمد تجار خارجی آبی گرم نشده .
«بنده به مسائل معیشت مردم خیلی فکر می‌کنم،خیلی دغدغه‌مندم نسبت به مسئله‌ی معیشت مردم. امّا هرچه فکر میکنم، هرچه با کارشناس‌ها و آدمهای وارد و مطّلع مشورت میکنم، میبینم جز این راهی وجود ندارد که ما قاطعاًنه تکیه کنیم به مسائل داخلی.

 اینکه تجّار خارجی بیایند و بروند و هیچ آبی هم از اینها گرم نشود که تا حالا هم‌ نشده چه فایده دارد؟ الان حدود یک‌سال است مدام می‌آیند و میروند؛ کاری هم نکرده‌اند.
 اگر هم بخواهند کاری کنند، تصرّف بازار ایران است که درست به ضرر ما است. فایده‌ی آمد و رفت این هیئتها باید سرمایه‌گذاری باشد، باید ایجاد تولید باشد، باید در جاهایی که احتیاج داریم به فنّاوری جدید، آوردن‌ فنّاوری جدید باشد؛ اینها باید باشد؛ اینها نیست یا کم است.»

بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم، ۱۳۹۵/۰۵/۱۱


تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:25 | نويسنده : احسان گرگانی

سکوت کر کننده بین المللی دربرابر جنایات عربستان این رژیم را جری تر کرده استبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکومیت شدید شش حمله جنگنده های متجاوز رژیم آل سعود به بیمارستانی در استان " حجه " یمن آنرا جنایتی آشکار و غیر قابل تصور علیه بشریت خواند و اظهار داشت: سکوت تاسف بار مجامع بین المللی در برابر هدف قرار دادن مدارس و بیمارستانها موجب شده تا عربستان سعودی در ارتکاب جنایات ضد بشری خود روز به روز جری تر و گستاخ تر شود.


تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:25 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اینترفکس، مسکو خواستار استفاده از حریم هوایی ایران و عراق برای پرتاب موشک های کروز شده است.

یک منبع گزارش داد مسکو درخواست خود را برای انجام این کار به ایران و عراق تقدیم کرده است. 

اینتر فکس همچنین مدعی شد روسیه بمب افکن های راهبردی توپولف ۲۲ ام خود را در ایران مستقر کرده است.


تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:23 | نويسنده : احسان گرگانی
ناو جنگی آمریکا با شنیدن اخطار گشت 114 شهید موسایی دیر، بلافاصله باتغییر مسیر به آبراه بین المللی بازگشت.

به گزارش نامه نیوز، یکی از اتفاقات مهم سفر یک روزه بازدید از سکوهای گازی پارس جنوبی شماری از مسوولان و اهالی رسانه، قرار گرفتن رزم ناو جنگی آمریکا در مسیر گشت 114 شهید موسایی در آبراه بین المللی بود که با اخطار ناخدای گشت 114 شهید موسایی، ناو جنگی آمریکا نسبت به تغییر مسیر خود بلافاصله اقدام کرد و به آبراه بین المللی برگشت.

فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین شهرستان دیر در ارتباط با این بازدید گفت: آرامشی که امروز در فضای بزرگترین قطب انرژی کشور وجود دارد بخشی از این اقتدار و صلابت در توان بالای بازدارندگی ایران است.

مجید فولادی با بیان اینکه، رسالت و مأموریت ما دفاع از اقتدار نظام اسلامی، امنیت و ایجاد اقتدار در آب‌های آزاد،است، تصریح کرد: امنیت و ایجاد اقتدار در آب‌های آزاد یکی از مؤلفه‌های لازم برای تقویت اقتصاد دریایی و ایجاد زمینه مناسب برای استفاده از دریاها در مبادلات تجاری و خدمات به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه شناورهای بیگانه جرأت حضور در  آب‌های سرزمینی ما را نخواهند داشت، گفت: نیروی دریایی سپاه با توانمندی بالا همراه با تجهیزات مهم و پیشرفته نظامی با ایستادگی در برابر همه تهدیدات دشمنان، باعث شده است که امنیت در خلیج فارس فراهم شود.

فولادی با تاکید بر اینکه اقتدار پاسداران سبب رعب و وحشت در دل دشمنان انقلاب اسلامی شده است، خاطر نشان کرد: نیروی دریایی با بهره‌گیری از توانمندی متخصصان داخلی و با وجود اعتقاد، ایمان و ولایتمداری کارکنان غیور خود همراه با تجهیزات مهم و پیشرفته نظامی و با ایستادگی در برابر همه تهدیدات، امنیت در خلیج‌فارس را به شایستگی فراهم کرده است.


تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 | 22:22 | نويسنده : احسان گرگانی
وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ به توفیق الهی و عنایت حضرت بقیه الله العظم (عج)، متعاقب ضربه به تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور با پیگیری های اطلاعاتی بعمل آمده، سایر عناصر متواری گروه شناسایی و در تاریخ ۲۸/۵/۹۵ دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است؛ به توفیق الهی و عنایت حضرت بقیه الله العظم (عج)، متعاقب ضربه به تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور در تاریخ 25و 26/5/95 ، با پیگیری های اطلاعاتی بعمل آمده، سایر عناصر متواری گروه شناسایی و در تاریخ 28/5/95 دستگیر شدند.

همچنین در اقدام مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای جان بر کف قرارگاه نجف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سایر مخفیگاه ها و دپوی گروه شناسایی و مقادیر قابل توجهی کیت و ریموت های الکترونیکی، سلاح کلاشینکف، سلاح M6  آمریکایی، نارنجک، کمربند و جلیقه انفجاری، چاشنی الکتریکی و لوازم ساخت  بمب و وسایل مرتبط که برای اقدامات تروریستی در داخل کشور مخفی گردیده بود کشف و ضبط گردید.


تاريخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 | 23:5 | نويسنده : احسان گرگانی

طبق قانون، از جمله وظایف ارتش، «داشتن آمادگی جهت همکاری با سپاه پاسداران در کمک به ملل مسلمان و مستضعف غیر معارض با جهان اسلام، در دفاع از خود در برابر تهدید و تجاوز نظامی بنا به درخواست آنان و بنا به دستور» است.

کلاه سبزهای ارتش ایران چگونه وارد جنگ سوریه شدند؟


تاريخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 | 23:5 | نويسنده : احسان گرگانی

جزئیات اقدامات و ماموریت‌های کلاه‌سبزها

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛امیر نوذر  نعمتی فرمانده تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد نزاجا (نوهد) با اشاره به مأموریت‌های این تیپ اظهار کرد: مأموریت‌ کلی تیپ نوهد نفوذ از راه‌های هوا، زمین، دریا در پشت منطقه هدف و بنا به دستور سلسله مراتب است.

وی آموزش عملیات ویژه و جنگ‌های نامنظم به سایر یگان‌های ارتش را از جمله دیگر وظایف تیپ 65 ارتش برشمرد.

تاريخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 | 23:5 | نويسنده : احسان گرگانی

فواید انجام دادن کارهای منزل برای مردان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهتر است بدانید انجام کارهای منزل فقط منحصر به خانم ها نیست و آقایان نیز باید در انجام دادن آن ها به همسرانشان کمک کنند، چون هم موجب تحکیم روابط میان زوجین و هم باعث سالم ماندن بیشتر آقایان می شود!

بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها انجام کارهای خانه می‌تواند سبب حفظ سلامت بدن شود.

تاريخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 | 23:4 | نويسنده : احسان گرگانی

 


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در این باره نوشت: افزایش نگرانی‌درباره برتری و نفوذ ایران در خاورمیانه به ویژه در سوریه، عراق و یمن، موجب شده اسرائیلی‌ها محتاطانه با قدرت‌های جهان عرب از جمله با آن‌هایی که روابط دیپلماتیک نیز ندارند، درباره امور امنیتی رایزنی کنند. 

«دوری گلد» معاون وزیر امور خارجه اسرائیل به فایننشال تایمز گفت: کشورهای سنی عرب به طور فزاینده‌ای خاورمیانه را از منظر اسرائیل می‌بینند.


تاريخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 | 23:4 | نويسنده : احسان گرگانی

سید حسن نصرالله گفت: از همه کشورهایی که در کنار مقاومت ایستادند و پشتیبانی تاریخی آنها از مقاومت، سپاس و قدردانی می کنیم.

 


تاريخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 | 23:2 | نويسنده : احسان گرگانی

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نقش رسانه‌ها در شناساندن این نیرو به مردم گفت: زمانی که رسانه‌ها به صحنه آمدند، خبرنگاران توانستند مظلومیت نیروی دریایی ارتش را از بین ببرند و این نیرو را به خوبی در میان مردم بشناسانند.


تاريخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 | 23:2 | نويسنده : احسان گرگانی

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع کارکنان اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: امروز فضای مجازی علاوه بر مزایایی که دارد می‌تواند خطرناک هم باشد و شما می‌بینید که شایعه در این فضا چقدر سریع گسترش پیدا می‌کند بنابراین باید جایگزین مناسب برای شبکه‌های مجازی ایجاد کنیم و این تنها وظیفه دولت یا دیگر ارگان‌ها نیست و ما در مجموعه نظامی خودمان هم باید تلاش کنیم و عزیزان روحانی می‌توانند در این بخش به ما کمک زیادی کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به شیطنت‌های دشمنان در ایجاد تفرقه بین نیروهای مسلح گفت: همه ارتشی‌ها و سپاهی‌ها بسیجی هستند و تنها جایی که با هم رقابت می‌کنند تولید امنیت بیشتر برای کشور است.


تاريخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 | 23:1 | نويسنده : احسان گرگانی

ترشی و شورهای خانگی سالم هم می توانند در صورت مصرف به اندازه برای سلامت بدن مفید باشند و از بروز بسیاری از بیماری های مزمن و مرگبار جلوگیری به عمل آورند.


تاريخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 | 23:0 | نويسنده : احسان گرگانی

S300 تا پایان سال 95 به صورت کامل تحویل ایران می‌شودمحمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا در گفت وگو با خبرنگارمجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره آخرین وضعیت قرارداد سامانه دفاعی اس 300 میان ایران و روسیه، گفت: خوشبختانه شاهد این هستیم که دولت روسیه به تعهدات خود در اجرای قرارداد تحویل سامانه اس300 به خوبی عمل کرده است.

وی افزود:  براساس اطلاعات کسب شده، این سامانه به صورت کامل تا پایان سال 95 به ایران تحویل داده می‌شود. 
 
عضو هئیت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قطعا اجرای کامل و درست قرارداد تحویل سامانه اس 300، به گسترش روابط و تعاملات ایران و روسیه در تمام جهات و موضوعات کمک شایانی می کند، تاکید کرد: این درحالی است که ما امروز شاهد سطح روابط استراتژیک دو کشور هستیم.


تاريخ : جمعه 22 مرداد 1395 | 1:49 | نويسنده : احسان گرگانی
ادامه دو دستگی در امریکا بر سر توافق هسته‌ای؛ برجام به نفع یا ضرر امنیت ملی امریکا؟
نشنال اینترست: دو دستگی در امریکا بر سر توافق هسته‌ای همچنان ادامه دارد. گروهی برجام به نفع امنیت ملی امریکا می دانند و گروهی هم آنرا به ضرر امنیت ملی ایالات متحده.

جان کری ادامه دو دستگی در امریکا بر سر توافق هسته‌ای؛ برجام به نفع یا ضرر امنیت ملی امریکا؟

http://www.jamnews.ir/detail/News/698864


روز گذشته هم ارتش یمن با یک فروند موشک بالستیک "قاهر" پایگاه هوایی "خمیس مشیط" در استان عسیر را هدف قرار داده بود.

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 مرداد 1395 | 1:41 | نويسنده : احسان گرگانی
ایالات متحده آمریکا اسرائیل را تهدید کرد در صورتی که اسرائیل دهکده سوسیا واقع در فلسطین را تخریب کند، با پاسخ سختی از سوی آمریکا روبرو خواهد شد.

ادامه مطلب
یک منبع میدانی می‌گوید عملیات مذکور مهمترین و موفقیت‌ترین عملیات «هنگ جولان» در دو سال گذشته در جنوب سوریه بوده است.

نقشه جنوب سوریه عملیات غافلگیرکننده نیروهای سوری در مرز فلسطین/ قطعا اسرائیل عصبانی می‌شود


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 مرداد 1395 | 1:37 | نويسنده : احسان گرگانی

خبرگزاری فارس: پیام اخیر ایران برای مقامات سعودی درباره سوریه و حلب

یک منبع لبنانی اعلام کرد که ایران اخیرا به عربستان پیام داده است که اجازه نمی‌دهد اهداف این کشور در سوریه بخصوص در نبرد جنوب حلب محقق شود؛ نبردی که اتاق عملیات آن از ترکیه توسط «سیا» و «میت» اداره می‌شود.

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک دپلمات در کشور عمان که هویتش فاش نشده، گفته است که اخیرا پیامی از ایران به «افراطیون رژیم سعودی» منتقل شده و محتوایش این است که ایران اجازه نمی‌دهد ریاض اهدافش در سوریه را محقق کند.

وبگاه خبری «الثبات» لبنان در گزارشی به نقل از این دیپلمات که هویتش را فاش نکرد، نوشت که ایران گفته که به هیچ قیمتی اجازه نمیدهد اهداف عربستان در سوریه بخصوص در حلب، محقق شود.


ادامه مطلب

نفوذ پسابرجام و فضای دست‌دادن و خندیدن جدی شده/ برخی دشمنی‌ها هم تراز با دشمنی اسرائیل است

پس از ضرب‌ شست قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های وابسته به گروهک موسوم به حزب دموکرات کردستان ایران که باعث متوقف شدن عملیات‌های آنان در غرب کشور بویژه مناطق مرزی استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی شد، حالا فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بازدید این مناطق رفته است. سردار سرلشکر محمدعلی جعفری روز گذشته با حضور در مناطق مرزی استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان، وضعیت امنیت مرزهای کشور را مطلوب دانست.


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 مرداد 1395 | 1:11 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - امروز دیدار با وزیر اطلاعات/قابل توجه آقای روحانی و هاشمی که برای رابطه با کدخدا خاطره سازی می کنند

ناکامی استکبار جهانی در مقابل نظام اسلامی با وجود انبوه توطئه‌ها و شگردهای گوناگونی که از روز اول علیه انقلاب به کار گرفتند، جز با پشتوانه‌ «ایمان»، ممکن نبود. رهبر انقلاب، هر اقدامی در تضعیف ایمان مردم و مسؤولان را «خیانت» خواندند و گفتند: آن نیروی دفاعی که کشور را در همه این سال‌ها حفظ کرده، نیروی ایمان است و اگر این سلاح قوی و کارآمد تضعیف شود، آفات فراوانی به دنبال خواهد داشت.


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 مرداد 1395 | 1:0 | نويسنده : احسان گرگانی
 

سال انتخابات قاعدتا باید سال مضاعف شدن تلاش‌ها برای جلب توجه افکار عمومی باشد. در ایران مرسوم است که در سال منتهی به انتخابات، از همه رفتارها تفسیر انتخاباتی می‌شود. بویژه اگر مسؤولی اراده کند و در سال انتخابات خدمتی به مردم برساند، عموما در معرض این گمان خواهد بود که فکر و خیالی در سر دارد و یحتمل خدمتی که امروز می‌کند برای رأیی است که فردا از مردم خواهد خواست. این البته لزوما نکوهیده هم نیست. ولو با هدف کسب رای مردم در انتخابات، اگر در سال‌های منتهی به انتخابات مسابقه خدمتی به راه بیفتد باید از آن استقبال کرد، اگرچه روشن است این خدمت نه عمق و نه اثری را که از آن انتظار می‌رود نخواهد داشت.
با این حال، نشانه‌هایی در دست است که برخی از آنها که اکنون کار را به دست دارند، در سال منتهی به انتخابات 96، به جای خدمت‌رسانی تاکتیکی به فرمول‌های دیگری می‌اندیشند. ظاهرا در این‌ مورد خاص، بنا بر این نیست که حتی به بهانه انتخابات کار خاصی برای مردم صورت بگیرد و به همین دلیل اتاق‌های فکر در حال طراحی در این باره‌اند که «چگونه می‌توان از مردم رای گرفت بی‌آنکه خدمتی به آنها شده باشد».


ادامه مطلب

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و‌المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصدمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و روز خبرنگار اظهار کرد: کار خبرنگاری، کاری سخت و پرمسئولیت است. اداره یک رسانه کار آسانی نیست و کار سختی است که اگر این کار سخت با مراقبت و رعایت موازین انجام شود، اجر و پاداش آن بسیار زیاد است و اگر خدای ناکرده مراقبت نشود و انسان دستخوش بعضی از مسائل شخصی ،‌جناحی و گروهی شود، مشکلات آن نیز زیاد است.


ادامه مطلب