تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 11:44 | نويسنده : احسان گرگانی
ظریف کری موگرینی

خبرگزاری مهر ـ گروه بین الملل: بالاخره انتظارها به سر آمده و در بامداد نوزدهمین روز مذاکرات فشرده و نفس گیر وین، مجموع آنچه در هتل کوبورگ بین طرفین اتفاق افتاده در حال جمع بندی در جلسه مشترک فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و جان کری وزیر خارجه ایالات متحده آمریکاست.

این جمع بندی که احتمالا تا ساعاتی دیگر طی یک نشست مشترک مطبوعاتی در میان خبرنگاران رسانه های جمعی اعلام خواهد شد، در یک فرصت زمانی مشخص در پایتخت های کشورهای حاضر در روند مذاکرات مورد بررسی قرار خواهد گرفت و از قرار معلوم، تا زمانی که در داخل کشورها به تصویب نرسد هیچ توافقی حاصل نشده است.

آنچه اما در این میان مهم به نظر می رسد اینکه؛ پس از طی فرآیند تایید و تصویب در پایتخت ها، آیا استادان «دبه» به آنچه توافق کرده اند متعهد خواهند ماند و آن را اجرا خواهند کرد؟

 


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 11:43 | نويسنده : احسان گرگانی
رسانه‌های خارجی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان را بازتاب دادند.

به گزارش صد خبر ؛ رسانه‌های خارجی بیانات روز گذشته آیت الله سید «علی خامنه ای،» رهبر بزرگ انقلاب، را در دیدار با دانشجویان  در تهران، بازتاب دادند.
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: آیت الله «علی خامنه ای» رهبر معظم ایران روز شنبه بار دیگر «استکبار» آمریکا را  به شدت محکوم کرد و گفت رابطه با این کشور ابدا معنایی ندارد.
آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت: در حالی که مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران به سختی پیش می‌روند، رهبر معظم ایران روز شنبه خواستار تداوم مبارزه با استکبار  آمریکا شد. این نشان می‌دهد نتیجه مذاکرات هرچه که باشد بی اعتمادی ایران به آمریکا تداوم خواهد یافت.
شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی نیز اعلام کرد: « رهبر (معظم انقلاب اسلامی) ایران روندی که آن را استکبار آمریکا توصیف کرده است؛ محکوم کرد. این سخنان درحالی مطرح می شود که گفتگوها درباره برنامه هسته ای ایران وارد هفته سوم شده است.»
شبکه خبری راشا تودی نیز گزارش داد: رهبر معظم ایران خواستار مبارزه مستمر با استکبار آمریکا شد.
وال استریت ژورنال نیز نوشت: موضع گیری شدید رهبر معظم ایران درباره آمریکا، بار دیگر گمانه زنی ها را درباره حمایت کامل وی از مذاکرات هسته ای افزایش داد.
این روزنامه افزود: آیت الله خامنه ای، رهبر معظم ایران، آمریکا را «تجسم کامل استکبار» خواند و هشدار داد مخالفت مردم ایران با واشینگتن در صورت توافق هسته ای میان تهران و قدرت های دنیا پایان نخواهد یافت.
روزنامه هاآرتص نوشت: یک روز پس از آن که ضرب الاجل توافق هسته ای تا سیزدهم ژوئیه تمدید شد، رهبر معظم ایران گفت آمریکا تجسم استکبار است.
این روزنامه صهیونیستی  در ادامه نوشت: (آیت الله) علی خامنه ای، رهبر معظم ایران در دیدار با دانشجویان در تهران گفت مبارزه با آمریکا ادامه خواهد یافت، حتی اگر توافق هسته ای حاصل شود.
روزنامه الحیات چاپ لندن نیز در بازتاب بیانات مقام معظم نوشت: آیت الله علی خامنه ای، رهبر معظم ایران، روز شنبه در جمع دانشجویان در تهران گفت آمریکا تبلور واقعی استکبار جهانی است.

شبکه تلویزیونی بی بی سی اعلام کرد: آیت الله علی خامنه ای، رهبر معظم ایران، آمریکا را مصداق بارز استکبار توصیف کرد


تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 11:42 | نويسنده : احسان گرگانی

بعضی ها اونقدر تو گوش ملت خوندن که ایران بعداز توافق هسته ای گلستان خواهدشد، ما باورمون شده واقعاً اینجوری میشه برای همین صحبت های مسئولین پس از توافق هسته ای اینجوری پیش بینی میشه که:

حسن روحانی رئیس جمهور ایران: مردم تورو خدا آب بخورین دیگه چه مرگتونه؟ این همه آب برا خوردن داریم. سدها دارن منفجر میشن از بس آب شرب ذخیره کردند. چرا اینقدر شماها صرفه جو هستین؟ هرکی آب نمیخوره بره به جهنم.

FardayeTavafogh_sayberi174_ir

 

علی یونسی مشاور آقای روحانی : دفاتر ثبت رسمی ازدواج با بحران کمبود وقت مواجه شده اند. از موقعی که توافق هسته ای شکل گرفته مردم برای ازدواج صف بستند و بعضی از دفاتر ثبت ازدواج تا اذان صبح نیز فعالیت می کنند. از مردم توقع میره یک مقدار خویشتن‌دار باشند و برای ازدواج اینقدر عجله نکنند.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 11:41 | نويسنده : احسان گرگانی

 agha24_3

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ۲۰ تیر ماه امسال در دیدار ۴ ساعته با دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تأکید کردند:

مبارزه با استکبار و نظام سلطه، براساس مبانی قرآنی، هیچگاه تعطیل پذیر نیست و امروز امریکا کامل ترین مصداق استکبار است. مبارزه با استکبار جزء مبانی انقلاب و از کارهای اساسی است، بنابراین، خودتان را برای ادامه مبارزه با استکبار آماده کنید.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 11:39 | نويسنده : احسان گرگانی

تغییر لباس پیامد تغییر فرهنگ

همانگونه که شماخواننده گرامی در جریان هستیدشورای فرهنگ عمومی کشور ۲۱ تیر ماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب را به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری کرده است.

دراین بین ، یاداشتی با عنوان “تغییر لباس پیامد تغییر فرهنگ” را تهیه وتنظیم نمونه ودراختیار شما خوانندگان گرامی قرارداده تا در راه اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب گامی هر چند کوچک برداشته باشد.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394 | 11:38 | نويسنده : احسان گرگانی

 bahjat

آیت الله بهجت قدس سره:نماز شب را ترک نکنید.نماز شب کلید حل همه مشکلات زندگی است.
مردم خیلی تلاش می کنند اما نتیجه و مقصود خود را نمی یابند.زیرا کلید را نیافته اند.
اما اینکه بعضی می گویند نماز شب با خواب انسان منافات دارد ،تهمت به نماز شب است!
زیرا نماز شب با خواب منافات ندارد بلکه با وقت خواب منافات دارد.

شما می توانید به مقدار یک ربع ساعت که نماز شب از خوابتان می گیرد چهار ربع ساعت بعد از طلوع آفتاب بخوابید…….

گر با سحر خو کنی بانگ خدا را بشنوی                               دل را اگر گیسو کنی ، هرشب ندا را بشنوی
در آن سکوت جانفزار از عرش می آید صدا                                  گوش دگر باید ترا تا آن صدا را بشنوی

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس: کری: پس از توافق، می‌توان در مورد موضوعات منطقه‌ای با ایران وارد گفت‌وگو شد 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جان کری وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای که روز شنبه در پایگاه «بوستون گلوب» منتشر شد، ابراز امیدواری کرده است که توافق هسته‌ای با ایران بتواند به بهبود اوضاع در خاورمیانه منجر شود. در ابتدای گزارش-مصاحبه بوستون گلوب که تحت عنوان «کری توافق با ایران را عامل تحول در خاورمیانه می‌داند» منتشر شده و نشان‌دهنده اهمیت توافق با ایران برای واشنگتن است، به نقل از وزیر خارجه آمریکا آمده است: «تصور می‌کنم، این فرصت وجود دارد که همه برای رسیدن به رویکردی که امیدوارم معقولانه باشد، به تکاپو بیفتد. 


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 12:18 | نويسنده : احسان گرگانی
نشریه فارن پالسی گزارش داد؛
نشریه فارن پالسی در مقاله‌ای نوشت: مشکل آمریکا با ایران هرگز برنامه هسته‌ای این کشور نبوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان نشریه فارن پالسی در مقاله ای با این عنوان که «مشکل آمریکا با ایران، تسلیم نشدن این کشور است و نه برنامه هسته‌ای آن» نوشت: مشکل آمریکا با ایران هرگز برنامه هسته ای این کشور نبوده است. این تصور که هدف از برنامه هسته ای ایران  غنی سازی اورانیوم پنج درصد) مخفی کردن یک برنامه تسلیحات هسته ای (غنی سازی بالای 95 درصد) است و محافظه کارهای آمریکا پیوسته به آن شاخ و برگ داده اند، همواره پوششی برای مخالفت واقعی واشینگتن با ایران و برنامه واقعی واشینگتن بوده است.
از نقطه نظر دکترین واشینگتن درخصوص «سلطه جهانی آمریکا»، مشکل آمریکا با ایران استقلال این کشور است. ایران نیز مانند عراق، لیبی، سوریه، ونزوئلا، اکوادور، بولیوی، برزیل، آرژانتین، کوبا، کره شمالی، روسیه و چین برده آمریکا نیست.
واشینگتن نمی تواند به این واقعیت اذعان و اعلام کند ایران در فهرست هدف آمریکا قرار دارد زیرا تسلیم خواسته‌های آمریکا  نمی شود. در عوض واشینگتن تصمیم گرفت یک فضای رعب و وحشت از ایران میان مردم آمریکا و اروپا بوجود آورد. آمریکا این کار را با متهم کردن ایران به تلاش برای ساخت تسلیحات هسته ای و قراردادن چنین تسلیحاتی در اختیار تروریست ها یا استفاده خود از آنها علیه اسرائیل، اروپا و آمریکا انجام داد.

تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 12:13 | نويسنده : احسان گرگانی
تاريخ : سه شنبه 16 تير 1394 | 11:17 | نويسنده : احسان گرگانی

Ali 1

چون نامه جرم ما به هم پیچیدند                        بردند به دیوان عمل سنجیدند
بیش ازهمگان گناه مابود ولی                          ما را به محبت علی(ع)بخشیدند


امام علی (ع) می فرمایند:

اَلحَقُّ طَریقُ الجَنَّةِ وَ الباطِلُ طَریقُ النّارِ وَ عَلى کُلِّ طَریقٍ داع.

«حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده‏ اى است».

انتهای پیام/


تاريخ : سه شنبه 16 تير 1394 | 11:16 | نويسنده : احسان گرگانی

147

دوباره به نیمه ماه مهمانی خدا رسیدیم و دوباره به شبهای پربرکت و بافضیلت قدر وارد می شویم.حال آنکه بایستی اذعان نموداگر لحظه‌ای درنگ کنیم و کمی با خود بیاندیشیم خواهیم دید که در میان ۳۶۵ شب سال تنها شبی از شبها‌ست که این چنین مورد عنایت و توجه خدا وند عزوجل قرار گرفته و چه توصیه های گرانبهایی از سوی معصومین و مراجع عالی قدر شیعه در خصوص این شبها روایت شده ،بدین منظور پایگاه فرهنگ مالیاتی کشور در جدید ترین یاداشت خود به اتفاقات شب قدر پرداخته و مطلبی با عنوان” در شب قدر چه روی می‌دهد؟” را تهیه و تنظیم نموده و در اختیار شما خوانندگان گرامی قرارداده است .


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 تير 1394 | 11:14 | نويسنده : احسان گرگانی

Copy (2) of 1216234980همه در حال خارج شدن بودن که امام دیدند حضرت عباس(ع) هم در حال رفتن است. امام خطاب به ایشان فرمودند: تو بمان و عباس گفت: اما خودتان گفتید فقط فرزندان فاطمه بمانند من مادرم ام البنین است.

 

در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان وقتى مولاى متقیان حضرت امیرمومنان(ع) در بستر شهادت افتاده و لحظات آخر عمر شریفشان را سپری می‌کردند، حضرت به افراد داخل اتاق نگاه کردند و از همه خواستند تا جز فرزندان فاطمه کسی در اتاق نماند.

همه در حال خارج شدن بودن که امام دیدند حضرت عباس(ع) هم در حال رفتن است. امام خطاب به ایشان فرمودند: تو بمان و عباس گفت: اما خودتان گفتید فقط فرزندان فاطمه بمانند من مادرم ام البنین است.

در این حال هر دو بزرگوار به سختی گریه کردند، علی علیه السلام خواستند تا عباس قدری نزدیکتر بیاید. دست کوچک فرزند برومندشان را در دست گرفتند و در حالی که هر دوی آنها گریه می‌کردند دستشان را در دست امام حسین گذاشتند و از برادر کوچکتر خواستند تا در کنار برادر بزرگتر بماند.

filemanager.php

امام علی علیه السلام فرمودند: یا حسین! من در خانه‌ام می‌میرم ولی تو در صحرا کشته می‌شوی. من پوشیده از این دنیا می‌روم ولی تو را در صحرا عریان رها می‌کنند، برای من مراسم تدفین می‌گیرند اما به تابوت تو در کوچه سنگ می‌زنند.

آن حضرت سپس  فرزند برومندشان حضرت ابوالفضل العباس(ع) را در بر گرفته، به سینه چسبانیدند و فرمودند: «فرزندم، زود باشد که چشمم به تو در قیامت روشن گردد؛ فرزندم، چون روز عاشورا فرا رسید و داخل آب (فرات) شدى مبادا از آن آب بنوشى در حالی که برادرت حسین(ع) تشنه باشد».

سپس تاکید فرمودند: «ای عباس! در کنار برادرت حسین بمان که مظلوم تر از مظلومیت برادرت نیست.»


تاريخ : سه شنبه 9 تير 1394 | 11:23 | نويسنده : احسان گرگانی

مقام معظم رهبری، با تمییز هوشمندانه مختصات یک توافق خوب برای ایران با آنچه که آمریکایی‌ها از عبارت توافق خوب ایفاد می‌کنند؛ توافق مد نظر مقامات کشور را عزتمندانه، منصفانه و مطابق با مصالح و منافع ملی توصیف کردند.

خبرگزاری فارس: نگاهی به فرمایشات مقام معظم رهبری در آستانه آخرین دور از مذاکرات


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 تير 1394 | 11:21 | نويسنده : احسان گرگانی

شب های روشن رمضان

عمری ماند و دوباره به شبهای روشن رسیدیم. شبهایی که هربار در انتهایش آرزوی دیدار دوباره اش را داریم. شبهای خلوت با خود و او. شبهای دعای خیر و آرزوی سلامتی و بهروزی و عاقبت به خیری برای والدینمان، خانواده، دوستان، همکاران، همسایگان، آنان که در چند صباح کوتاه عمر برکت وجودشان گرمای زندگی را به ما عطا کرد و دلخوشی ها و آرامش را در کنار آنان تجربه کردیم، آنان که گهگاهی از آنان دلخور شدیم و به ستم یا ناخواسته حقی از ما تضییع نمودند و این شبها شبهای آرزوی خیر و خوبی و برکت برای همه آنان است شاید که به روشنای آرزوهای نیک برای همسفرانمان باعث شود آنان هم از تقصیر و قصور هر روزه مان درگذرند و به سبب آرزوهای نیک آنان، لحظه های آرامش، نیکی، پر از شادمانی و لبخند نصیب زندگی ما هم گردد.


شاید که آخرین سهممان از شبهای روشن همین امسال باشد و حتی همین امسال را هم به پایان نبرده و لحظه پایان سفر در لحظاتی نه چندان دور در انتظارمان باشد و آرزوهای نیک برای آنان در سینه مان جا بماند و لبخند رضایت آنان که در حقشان کوتاهی یا ستم کردیم هرگز شکوفا نشود!

فراموش نکنیم هیچ یک از همسفرانمان چه آنان که ما می پنداریم با ما هستند و چه آنان که بر ما، توانایی آن را ندارند که مقدراتمان را عوض کنند. پس به واسطه نقشی که در عالم زحمت آن را می کشند جایز نیست که از دعای خیرمان محروم شوند. اگر همه اینگونه نیاندیشیم همه از آرزوهای نیک محروم می مانیم.

مناسبتها بهانه های نیک گفتن، نیک عمل کردن و نیک اندیشیدن هستند.

انتهای پیام/


تاريخ : سه شنبه 9 تير 1394 | 11:20 | نويسنده : احسان گرگانی

http://upcs.ir/zohur/post/Tavakkol.jpg

روحیّه قوى و اطمینان قلب و اعتماد به نفس از عوامل سازنده و پیش برنده و زمینه ساز و سوزاننده موانع سر راه است، یک چنین روحیه و آرامش و استوارى قلب در سایه ایمان به خدا و توکل به او به دست مى آید که دعا و مناجات و نماز و روزه تقویت کننده چنین ایمان و توکّل است.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 تير 1394 | 11:19 | نويسنده : احسان گرگانی

america


تاريخ : سه شنبه 9 تير 1394 | 11:18 | نويسنده : احسان گرگانی

 

حال نکاتی درباره مذاکرات هسته ای از بیانات مقام معظم رهبری :

  •  آمریکا به مذاکرات هسته ای بسیار احتیاج دارد
  •  مذاکره با آمریکا صرفا در قضیه هسته ای است و لا غیر
  • رفع تحریم ها جزو موضوعات مذاکرات است؛ نه نتیجه مذاکرات
  • تصمیمات ایران در مذاکرات هسته ای بازگشت ناپذیر نیست

 


تاريخ : یک شنبه 7 تير 1394 | 11:2 | نويسنده : احسان گرگانی
داعش 28 نفر از نیروهای خود را به دلیل فرار از نبرد در منطقه بیجی اعدام کرد.
به گزارش مشرق، به نقل از المیادین، داعش در بازار شهر موصل 28 نفر از نیروهای خود را به دلیل فرار از نبرد در منطقه بیجی اعدام کرد.

سه روز قبل نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق پس از چند روز نبرد خونین با داعش, سرانجام موفق شدند شهر "بیجی" را آزاد کنند.

شهر بیجی که بزرگترین پالایشگاه عراق در آنجا واقع شده است از سال گذشته پس از سقوط موصل عرصه درگیری تروریست‌ها با نیروهای ارتش و مردمی بوده است و بارها کنترل آن بین دو طرف دست به دست شده است.

منبع: فارس

تاريخ : یک شنبه 7 تير 1394 | 10:59 | نويسنده : احسان گرگانی

یک روزنامه لبنانی با بیان اینکه رفع تحریم، اساس خواسته ایران در مذاکرات هسته‌ای جاری در وین است، تأکید کرد که این مسئله، کاملا سیاسی است و مسئله فنی نیست.

به گزارش فارس، «مصطفی لباد» تحلیلگر لبنانی در یادداشتی در روزنامه السفیر لبنان، نوشت که در فاصله دو سه روز تا ضرب‌الاجل مذاکرات نهایی میان ایران و گروه «۱+۵» مذاکرات اکنون حول دو محور رفع تحریم‌ها و بازرسی در جریان است.

السفیر با تیتر «توافق هسته‌ای.. نشانه‌های راه‌حل‌های میانه میان تهران و واشنگتن (به چشم می‌خورد)» نوشت: دو طرف ایرانی و آمریکایی تلاش زیادی در سال‌های گذشته کرده‌اند و سرمایه‌ سیاسی بزرگی را به کار گرفته‌اند به طوری که حل مسالمت‌آمیز پرونده هسته‌ای ایران، به نقطه مرکزی سیاست خاورمیانه‌ای باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا و عمود خیمه سیاست داخلی و خارجی حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران تبدیل شده است.

السفیر افزود: راه برای اوباما و روحانی ساده نبوده است. هر دو در داخل کشور مخالفان قدرتمندی دارند که ادعا می‌کنند این دو در منافع ملی قصور کرده‌اند. اوباما می‌خواهد در حالی از کاخ سفید خارج شود که حامل دستاوردی بزرگ در سیاست خارجی، یعنی امضای توافق با ایران باشد و روحانی نیز به دنیال توافقی نهایی است تا نقطه آغازی برای سیاست خارجی دولتش و نقطه اتکایی برای مشروعیتش در دوره دوم ریاست جمهوری باشد.
در ادامه این گزارش آمده است که «باید به یاد داشته باشیم که صرف نظر از اختلافات شدید مرحله آخر، جوهره اصلی توافق، در شهر لوزان سوئیس و در ماه آوریل به دست آمد که از آن به نام پیش‌نویس توافق جامع و گاهی توافق لوزان یاد می‌شود. اصل این توافق روشن است: ایران برنامه هسته‌ای خود را طبق شروط و ضمانت‌های مؤکدی که (به تفصیل در توافق ذکر شده و) دارای بُعد نظامی نشود، محدود می‌کند و در مقابل تحریم‌های اقتصادی بدون ذکر آن به شکل تفصیلی، برداشته می‌شود.
 


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 7 تير 1394 | 10:56 | نويسنده : احسان گرگانی

 یک مقام امنیتی روسی از حضور ۵هزار سعودی در گروه تروریستی تکفیری داعش خبر داد و درباره پیامدهای بازگشت این تروریست‌ها به عربستان هشدار داد.


به گزارش جنوب نیوز به نقل از تسنیم، یک مقام امنیتی روسی از حضور ۵هزار سعودی در گروه تروریستی تکفیری داعش خبر داد و درباره پیامدهای بازگشت این تروریست‌ها به عربستان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری سوریه، یوگنی لوکیانوف معاون دبیر شورای امنیت ملی روسیه تأکید کرد عربستان و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس باید این نکته را درک کنند که هدف بعدی گروه‌های تروریستی در صورت سقوط دولت سوریه خواهند بود.

لوکیانوف خاطرنشان کرد: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به‌ویژه سعودی باید برای بقای دولت سوریه دعا کنند، زیرا سوریه آخرین دژی است که از امنیت و جان آنها حمایت می‌کند و اگر دولت سوریه سقوط کند، سعودی و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هدف بعدی گروه تروریستی داعش خواهند بود.

معاون دبیر شورای امنیت ملی روسیه تأکید کرد تعداد سعودی‌های گروه داعش به پنج‌هزار نفر افزایش یافته است و هنگامی که مرحله فعال از رویارویی پایان یابد، آنها قطعاً به کشورهای خود بازخواهند گشت و تنها کاری را که خوب بلدند، یعنی کشتار مردم انجام خواهند داد.

این مقام روسی همچنین به انتقاد از جنگ افروزی رژیم سعودی در یمن پرداخت و گفت دخالت سعودی در یمن، کانون تنش دیگری را ایجاد کرده است.

لوکیانوف خاطرنشان کرد: گروه داعش به‌شیوه متفاوت از شبکه القاعده رفتار می‌کند و تنها به اقدامات تروریستی و انفجار بمب بسنده نمی‌کند، بلکه سرزمین‌ها را اشغال می‌کند و هیچ سرزمین و کشوری از اقدامات تروریستی گروه تروریستی داعش در امان نخواهد بود.

این مقام روسی تأکید کرد روسیه به اجرای تعهدات خود بر اساس توافق‌نامه‌های امضا شده با سوریه در خصوص صادرات سلاح به این کشور پایبند است.

وی در این زمینه گفت: ما بر اساس قراردادهایی که در گذشته امضا کردیم، سلاح‌ها را به سوریه صادر می‌کنیم.


تاريخ : یک شنبه 7 تير 1394 | 10:55 | نويسنده : احسان گرگانی
این خودروی شورلت کامارو که جدیدا وارد پایتخت شده، از کیت بدنه لامبورگینی برای تیونینگ خود استفاده کرده است.

صبحانه: این خودروی شورلت کامارو که جدیدا وارد پایتخت شده، از کیت بدنه لامبورگینی برای تیونینگ خود استفاده کرده است.

یک خودروی متفاوت در پایتخت/عکس


تاريخ : پنج شنبه 4 تير 1394 | 10:50 | نويسنده : احسان گرگانی

emam

پایگاه حربن ریاحی از شما دعوت می کند تا دست‌ نوشته مرحوم اخوان را که در سال ۱۳۴۱ در دفتر یادداشت آیت‌الله خامنه‌ای نوشته شده است را مطالعه بفرمایید.

دست‌نوشته اخوان ثالث در دفتر یادداشت آیت‌الله خامنه‌ای :


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 4 تير 1394 | 10:47 | نويسنده : احسان گرگانی
مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی سران قوا و مسئولان و مدیران ارشد نظام، ضمن «تبیین پیامدهای مثبت، چالش‌ها و راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی»، درباره‌ی روند مذاکرات هسته‌ای نکات تعیین کننده‌ای بیان کردند و با اعلام و تشریح صریح خطوط قرمز هسته‌ای ایران تأکید کردند: آمریکایی‌ها به دنبال نابود کردن صنعت هسته‌ای ایران هستند در مقابل همه مسئولان ایران ضمن تأکید بر خطوط قرمز، به دنبال توافقی خوب یعنی توافقی منصفانه و عادلانه، عزتمند و منطبق با منافع و مصالح ایران هستند.

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 4 تير 1394 | 10:46 | نويسنده : احسان گرگانی

تهران - ایرنا - کاخ سفید اطمینان دارد که یک توافق نهایی با ایران در روزهای پایانی قبل از ضرب الاجل 30 ژوئن حاصل خواهد شد ولی پذیرفت که برخی از جزئیات ممکن است کماکان پس از حصول این توافق مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری 'بلیز' امریکا ، جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق نهایی مذاکرات هسته ای با ایران ادامه خواهد یافت یا نه گفت : ما همچنان دیپلماتهایمان را به کار خواهیم گرفت .
وی که برای توضیح بیشتر در مورد این مسئله تحت فشار قرار گرفته بود،گفت : ما متوجه ایم که ضرب الاجل چه معنا و مفهومی دارد. ما حدود دو سال است که در حال مذاکره با ایران هستیم . اکنون زمان آن رسیده که ما به توافق برسیم . '
این رسانه افزود: یک توافق اولیه در ماه آوریل بین ایران و گروه 1+5 متشکل از آمریکا ، فرانسه ، انگلیس ، روسیه ، چین و آلمان حاصل شده است. این توافق ایران را از هرگونه استفاده غیر صلح آمیز منع کرده ولی اجازه ادامه غنی سازی اورانیوم را برای اهداف تامین انرژی را به تهران می دهد.
ارنست گفت : این تلاشی برای رسیدن به توافق نهایی است. بله این یک توافق نهایی خواهد بود. هیچ دلیلی برای این که ما نتوانیم به این هدف دست یابیم و دو طرف نتوانند به آن دست یابند وجود ندارد .


تاريخ : پنج شنبه 4 تير 1394 | 10:45 | نويسنده : احسان گرگانی

تهران - ایرنا - پایگاه خبری اخبار الساعه امارات روز چهارشنبه عکسی را از نوشته ای در حرم کعبه همراه با پرچم گروه تروریستی داعش منتشر کرد که روی آن نوشته شده بود: امیر ما ابابکر، منبر حرم منتظر توست.

 
به گزارش این پایگاه خبری، این عکس بطور متواتر در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک بین مردم عربستان و دیگر کشورهای عربی دست به دست می شود.


براساس این گزارش، یکی از اعضای گروه تروریستی داعش این دست نوشته که منقش به پرچم داعش است را از پشت بام رواق های اطراف کعبه به روشی ماهرانه در دستان خود نگهداشته و از آن عکسبرداری کرده است.

بنابراین گزارش این اولین عکس تهدید آمیز داعش است که بصورت ماهرانه و تهدید آمیز در حرم کعبه گرفته شده و بین مردم دست به دست می شود.

اخبار الساعه همچنین نوشته است: این در حالی است که سازمان عدل و توسعه امم در گزارشی درباره خطرات تروریست بین الملل و خطر گروه تروریستی داعش برای مردم جهان و بخصوص منطقه خاورمیانه، اخیرا اعلام کرد که گروه تروریستی داعش دست پرورده آل سعود است.

عربستان سعودی، امارات و قطر همراه با دولت آمریکا کشورهایی هستند که گروه های تروریستی از جمله القاعده و داعش را مورد حمایت مالی، تسلیحاتی و معنوی خود قرار داده و می دهند.

هم اکنون نیز هواپیماهای عربستانی که در قالب ائتلاف با 9 کشور عربی تاسیسات حیاتی یمن را مورد حمله قرار می دهند، برای گروه القاعده که برخی شهرهای یمن را در سیطره خود داشته و به اقدامات تروریستی علیه مردم یمن می پردازند از طریق هوا اسلحه ارسال می کنند.

رژیم آل سعود از ششم فروردین گذشته با همراهی کشورهای ائتلاف و آمریکا تجاوز به مردم یمن را با هدف بازگردان منصورهادی رییس جمهور مستعفی و فراری آغاز کرد، اما پس از گذشت سه ماه تاکنون به اهداف خود دست نیافته و جنبش مردمی انصارالله با در اختیار داشتن 80 درصد شهرهای یمن به خوبی امور این کشور را اداره می کنند.

منصورهادی نیز که از راه دور و در عربستان به تشکیل حکومتی خیالی دست زده همواره از جنایات آل سعود علیه مردمش حمایت کرده و حتی بر اطرافیان خود نیز تسلط سیاسی ندارد.


تاريخ : پنج شنبه 4 تير 1394 | 10:44 | نويسنده : احسان گرگانی

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای در صفحه اینستاگرام خود از بیانات شب گذشته رهبر معظم انقلاب و حمایت ایشان از تیم مذاکره کننده سپاسگزاری کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، سید عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه کشورمان و مذاکره کننده ارشد تیم هسته‌ای، تصویری از دیدار شب گذشته مسئولان ارشد نظام را رهبر انقلاب را منتشر کرده که روی آن نوشته شده است: "زبان از تشکر قاصر است."


تاريخ : پنج شنبه 4 تير 1394 | 10:43 | نويسنده : احسان گرگانی
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هکرهای ایران تاسیسات نظامی و زیرساخت‌های اقتصادی این رژیم را هدف حملات خود قرار می‌دهند.
به گزارش مشرق، موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسئولیت راکت شلیک شده به سرزمین‌های اشغالی بر عهده حماس است. وی در این باره هشدار داد که چنین مسئله‌ای باعث خواهد شد که رژیم صهیونیستی در تسهیل شرایط برای فلسطینیان در طول ماه رمضان تجدید نظر کند.

وی در ادامه با اشاره به حمله صورت گرفته به آمبولانس اسرائیلی حامل معارضان سوری از سوی دروزی‌های سوریه انتقاد کرد و گفت: این حمله بیانگر بی مسئولیتی برخی از مقامات دروزی است. اسرائیل درخصوص وضعیت سوریه موضع مسسئولانه‌ای خواهد داشت. یعلون بر ادامه کمک به معارضان مجروح سوری تاکید کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که هکرهای سایبری ایران تاسیسات نظامی و اقتصادی این رژیم را هدف حمله قرار داده‌اند.

وی در ادامه حزب‌الله را نیز به آغاز حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی متهم کرد و گفت: مشخص است که درحال حاضر فضای سایبری به میدان جنگی این گروه تبدیل شده است.

یعلون با تاکید بر اینکه ارتش و زیرساختهای اسرائیل باید از لحاظ دفاعی تقویت شوند گفت: هکرها می‌توانند به ما آسیب برسانند، اما ما نیز باید حملات آنها را تلافی کنیم. مشکل آنجاست که این هکرها ردپایی از خود به جای نگذارند.
منبع: تسنیم

تاريخ : دو شنبه 1 تير 1394 | 11:35 | نويسنده : احسان گرگانی

???????????????


تاريخ : دو شنبه 1 تير 1394 | 11:32 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - دولت راستگویان گوش کن