تاريخ : دو شنبه 28 دی 1394 | 11:31 | نويسنده : احسان گرگانی

امیر سیاری از نشستن کنار نماینده نیروی دریایی آمریکا خودداری کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش که به منظور شرکت در پنجمین همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند به بنگلادش سفر کرده بود، در ضیافت شام نیروی دریایی بنگلادش شرکت کرد.  
اما در این مراسم نکته‌ای توجه همه را به خود جلب کرد و آن این بود که امیر سیاری هنگامی که متوجه شد میز محل استقرار وی با نماینده نیروی دریایی آمریکا یکی است، از نشستن دور میز شام خودداری کرد.  
پس از تذکر هیات ایرانی، میز شام فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و در کنار نماینده آلمان قرار گرفت.


تاريخ : دو شنبه 28 دی 1394 | 11:28 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - شیطان....

تاريخ : شنبه 26 دی 1394 | 14:47 | نويسنده : احسان گرگانی
خبرگزاری میزان- همگان منتظر انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی پیرامون راستی آزمایی فعالیت‌های هسته ای ایران هستند تا بر مبنای آن تعهدات برجامی طرف مقابل وارد فاز اجرا شود.

در آستانه اجرایی شدن برجام کدام تحریم‌ها لغو می‌شوندخبرگزاری میزان-گروه سیاسی: آنطور که از شواهد و قرائن برمی‌آید، امروز برجام با همه فراز و نشیب‌هایش وارد مرحله اجرا می‌شود؛ همگان منتظر انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی پیرامون راستی آزمایی فعالیت‌های هسته ای ایران هستند تا بر مبنای آن تعهدات برجامی طرف مقابل وارد فاز اجرا شود.

اما برای اینکه موضوع بیشتر برای مخاطبان ملموس شود، در ادامه به بیان تحریم‌هایی خواهیم پرداخت که قرار است پس از اجرایی شدن برجام، لغو یا متوقف شوند.

به موجب برنامه جامع اقدام مشترک یا همان برجام، فعالیت‌های هسته‌ای ایران در یک بازه زمانی 8 الی 10 ساله به طرزی محدود می‌شود که به تعبیر غربی‌ها زمان گریز هسته‌ای ایران از چندماه به یک سال افزایش یابد؛ همچنین  اگر برجام امروز اجرایی شود، ایران متعهد است تا ظرف 10 سال آینده تعداد سانتریفیوژهای خود در نطنز را در مقدار 5060 نگه دارد و سطح غنی سازی اورانیوم مورد نیاز خود را از 3.67 درصد افزایش ندهد.

لغو تحریم‌های اعمال شده از جانب اروپایی‌ها

اما طرف مقابل نیز با اجرایی شدن برجام متعهد می‌شود که تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران را لغو یا متوقف کند؛ به موجب مندرجات برجام، طرف اروپایی ملزم شده است 8 سال پس از روز توافق، تمامی مفاد الزام‌آور مقررات اتحادیه اروپایی که متضمن تحریم‌های اشاعه‌ای است را لغو کند؛ البته از روز اجرای برجام نیز(که احتمالا امروز خواهد بود) تحريم‌های اعمال شده بر نقل و انتقال مالی، بانكداری، بيمه، سيستم سوييفت، سرمايه‌گذاری تجاری، گاز، نفت، محصولات پتروشيمی و. . . از ميان برداشته خواهند شد.


ادامه مطلب

مزمان با نزدیک شدن توافق هسته ای ایران و 5+1 به ایستگاه پایانی خود، وزیر امور خارجه کشورمان با همراهی علی اکبر صالحی به وین رفت تا بیانیه اجرای برجام را پس از گزارش آژانس قرائت کند.به گزارش مشرق، همزمان با نزدیک شدن توافق هسته ای ایران و 5+1 به ایستگاه پایانی خود، وزیر امور خارجه کشورمان با همراهی علی اکبر صالحی به وین رفت تا بیانیه اجرای برجام را پس از گزارش آژانس قرائت کند.

اهم اخبار مربوط به برجام را در زیر مشاهده می کنید:

14:35  انتشار گزارش آژانس درباره ایران تا دقایقی دیگر

آژانس بين المللي انرژي اتمي وابسته به سازمان ملل متحد دقایقی ديگر گزارش خود را درباره ايران منتشر مي کند.

14:23  مهمترین اتفاقات ساعات آینده در حوزه پرونده هسته‌ای

بازی مشترک دو رژیم صهیونیستی و سعودی از همان دوران برگزاری مذاکرات هسته ای ایران و اعضای ۱+۵ و در مقاطع زمانی و گلوگاه های مکانی مختلف در جریان بود. اصلی ترین تلاش آل سعود و رژیم صهیونیستی مبنی بر جلوگیری از جمع بندی مشترک مذاکرات هسته ای میان ایران و اعضای ۱+۵ در نهایت ناکام ماند و در تیرماه ۱۳۹۴ شاهد جمع بندی مشترک مذاکرات هسته ای بودیم. با این حال ناکامی ریاض و تل آویو مانع از استمرار بازی آنها علیه توافق هسته ای میان ایران و اعضای ۱+۵ نشده است.

ادامه مطلب

دروغ های شبکه های اجتماعی تا کی ادامه دارد /آسیب های اجتماعی در ارتباطات

اینکه بیشتر نرم افزارها دسترسی به کلیه شماره های تلفن همراه و اطلاعات شخصی همچون تصاویر، فیلمها و دیگر اطلاعات را پیدا می کنند، موضوعی است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد.


ادامه مطلب

s

افزایش ۴۰ برابری گشت ارشاد و تصویب طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب نیز تاکنون نتوانسته معضل بدحجابی را در کشور حل کند.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 22 دی 1394 | 14:33 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش مشرق، سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه تشییع سردار فولادگر در جمع خبرنگاران گفت: سیاست‌های آل سعود تحت تاثیر رژیم صهیونیستی است. رژیم صهیونیستی بیشتر از آمریکا به دنبال آن است که منطقه را نا امن کند و منطقه را به آشوب و هرج و مرج بکشاند.

وی افزود: به همین خاطر بایستی تاثیرات این رژیم را بر آل سعود و اینکه تنها در سوریه و عراق تاثیر ندارد بلکه حدود ده ماه است مردم یمن را به خاک و خون کشانده بررسی شود.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه این سیاست‌ها سیاست‌های صهیونیست‌ها است تصریح کرد: امیدواریم مسلمانان و کشورهای منطقه هوشیار و بیدار باشند چون اسرائیل غاصب به دنبال تنش بین آل سعود و ایران است.

وی در پایان تاکید کرد: مسئولان سیاسی کشورمان باید هوشیاری به خرج دهند زیرا ناامنی‌های منطقه به نفع اسرائیل تمام می‌شود.


تاريخ : سه شنبه 22 دی 1394 | 14:32 | نويسنده : احسان گرگانی
تاريخ : سه شنبه 22 دی 1394 | 14:30 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت تحلیلی سالون در گزارشی به قلم "اندرو اوهیهار" نوشت: سیاست‌های خارجی آمریکا پر است از مطالبی که ما قادر به آگاهی از آن نیستیم و یا تاکنون به صحبت درباره آن پرداخته نشده است. 
 روسای جمهور آمریکا در طول تاریخ، سایت‌های خارجی متفاوتی را برای سلطه در کشورهای دیگر در پیش گرفتند. نیکسون و کیسینجر تصمیمات پنهانی برای بمباران کامبوج اتخاذ کردند. دولت‌هایی نیز وجود داشتند که به دلیل دموکرات بودن، چندان به مذاق سیاستمداران آمریکایی خوش نمی‌آمدند. به عنوان مثال دولت محمد مصدق در ایران (سال 1953) ، پاتریس لومومبا در کنگو (سال 1961) ، سالوادور آلنده در شیلی (سال 1973).
 
اما موضوع عربستان کاملا متفاوت و ویژه است. دیپلمات‌های آمریکایی عاشق عربستان هستند! خانواده بوش از سرسپردگان عربستان بودند و خانواده کلینتون نیز بارها و بارها علاقه وافر خود را به آل سعود نشان دادند. من و شما هم بارها نسبت به عربستان علاقه‌مان را بروز داده‌ایم؛ اما خودمان هم دلیل واقعی این ابراز علاقه را نمی‌دانستیم! جالب آنکه عربستان با حکومت پادشاهی که دارد، هرگز مطابق با استانداردهای دموکراتیک غرب عمل نکره است. عربستان تاکنون یک حکومت دموکراتیک را تجربه نکرده و بدترین سوابق را در زمینه نقض حقوق بشر دارد. دلارهای به دست آمده از نفت عربستان و  دلارهای کسب شده از مالیات آمریکایی‌ها، یک ماتریکس پیچیده میان واشینگتن و ریاض بوجود آورده که روابط این دو را مستحکم می‌کند.
 

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:14 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - چقدر امام خامنه ای نصیحت کرد اما دولت تدبیر ، لجبازی کرد ...


تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:14 | نويسنده : احسان گرگانی

21(10)


تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:13 | نويسنده : احسان گرگانی

امام خمینی (ره) :
ایشان (مقام معظم رهبری) در بین دوستان و متعهدان به اسلام
و مبانی اسلامی از جمله افراد نادری هستند که چون خورشید
روشنی میدهند

 


تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:13 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - مرد دیگری نمی بینم


تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:10 | نويسنده : احسان گرگانی
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی اصفهانی مقدم در محکومیت جنایات خاندان فاسد آل‌سعود و اعدام آیت‌الله نمر باقر النمر شعری را سروده است که در ادامه آن را می خوانید:
 
شکر لله  این خبیثان  دغل               جمله گردیدند بر ما یک اقل
این سبک عقلان بی فهم وشعور         از حریم کبریا  کردند عبور
من تعجب میکنم  از حالشان          این همه ناشی گری در کارشان
خون مظلومان بریزند بی دلیل        جملگی از عقل گردیدند علیل
آتشی در خانه ها انداختند         هر دو دنیا را به یکدم باختند
درعراق و شام  آن فتنه گری         در یمن با هر گلوله پیکری
از منا تا زاریا ، جانها گرفت         دست شمر اینک نمر از ما گرفت
امت اسلام کردند اعتراض           پرده ها برداشتند از روی راز
در عوض حکام بی عقل و جمود           نوکری   کردند   بر  آل   سعود
یک به یک بستند  سفارتخانه ها          تا رسد  جیره  ز آن   میخانه ها
همچو اشتر در پس  هم  میروند           ساربان  هرجا  رود  آنجا چرند
یک زمان کل اروپا بسته شد              تا که آخرزان عمل خودخسته شد
تیغ  صدام لعین هم تیز  شد              صبر  امت عاقبت لبریز شد
بعد هشت سال مدعی شاخش شکست              همچو گرگ پیر برجایش نشست
یادتان  باشد  که  ما  مرد  رهیم             پای رهبر  تا  ابد جان میدهیم
سیدعلی(مدظله) فرمانده کل قواست             هر زمان عاشور و هرجا کربلاست
کربلا این بار شکل دیگری است            بر سر نیزه سرای دیگری است
هادی گوید ای هوس بازان پست             دست بردارید زین حالات مست

تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:9 | نويسنده : احسان گرگانی

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، هیچ راهی جز "ایستادگی" ، "مقاومت" و اقدامات جهادی در راستای "مستحکم سازی زیر ساخت‌ها" و باور قلبی و عملی به توان‌ها و داشته‌های خود ندارد و چنانچه این مهم به درستی تحقق یابد پشت امریکایی‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی را به خاک خواهیم مالید. 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تأکید کرد: در شرایط تشدید فشارهای امریکا علیه خود، چاره‌ای جز ارتقای آمادگی های دفاعی نداریم.


تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:9 | نويسنده : احسان گرگانی

فردی به دکتر مراجعه کرده بود. 
در حین معاینه، یک نفر بازرس از راه میرسه و از دکتر میخواد که مدارک نظام پزشکی‌اش را ارائه دهد.
دکتر بازرس را به کناری میکشه و پولی دست بازرس میزاره و میگه: من دکتر واقعی نیستم. شما این پول رو بگیر بی خیال شو.
بازرس که پولو میگیره از در خارج میشه. مریض یقه‌ی بازرس رو میگیره و اعتراض میکنه. بازرس میگه منم بازرس واقعی نیستم و فقط برای اخاذی اومده بودم ولی توی مریض میتونی از دکتر قلابی شکایت کنی.
مریض لبخند تلخی میزنه و میگه: اتفاقا من هم مریض نیستم اومدم که چند روز استراحت استعلاجی بگیرم برای مرخصی محل کارم ...

این است حکایت ما در جامعه.
چون هر کدوممون به نوعی آلوده هستیم، نمیتونیم جلوی فساد رو بگیریم.
به امید روزی که هر کس به دنبال خارج کردن خود از چرخه فساد باشد.


تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:9 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - خون شیخ نمر دامن آل سعود را خواهد گرفت


افسران - ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت

  ما منتظر تحقق این وعده امام خمینی هستیم که فرمودند: ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.


تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:8 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - نصیحت امام خمینی به نوه اش حسین خمینی و منع او از ورود به سیاست!


تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:7 | نويسنده : احسان گرگانی

افسران - تایید صلاحیت افراد فاقد صلاحیت اکیداً ممنوع!...


تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:7 | نويسنده : احسان گرگانی
افسران - فرزندانمان را از کودکی با پوشش زهرا (س) اشنا کنیم.

تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:6 | نويسنده : احسان گرگانی

رسانه های سعودی در ساعات گذشته تصویری را به صورت گسترده منتشر کرده اند و آن هم بوسیدن دست عبدالعزیز آل شیخ مفتی اعظم وهابیت عربستان توسط عبدالعزیز بن فهد آل سعود شاهزاده سعودی می باشد.  

بوسه تقدیر شاهزاده بر دستان قصاب شیخ النمر+ عکس
 اتفاقی که سعودی ها آنرا احترام شاهزاده به یک عالم دینی خوانده اند اما در واقعیت می توان علت این بوسه را فتوا و سخنان عبدالعزیز آل شیخ بر جواز اعدام آیت الله النمر و سایر شیعیان دانست.

تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:6 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش صد خبر؛عبدالرزاق بوغنبور در بیانیه‌ای در قالب پیش نویس نامه‌ای به "زید رعد الحسین" کمیسیر عالی حقوق بشر در ژنو که شبکه تلویزیونی المیادین نسخه ای از آن را دریافت کرد، آورده است: "عربستان بعد از کشتار اعدامهای گروهی اخیر، در بین اعضای شورای حقوق بشر جایی ندارد".

وی افزود: "عربستان با سرکوب و قتل بیشتر بر میزان اعمال محدویت علیه حقوق بشر و آزادیهای اساسی می افزاید و با اینکار تار و پود ارزشهای کرامت، مساوات و عدالت اجتماعی را از هم می پاشد".

بوغنبور تصریح کرد: عربستان با این میزان نقض حقوق بشر و " دهها اعدام در هر سال در قعر کشورهای مخالف حق حیات قرار داد".

وی افزود: عربستان امروز و با این "کشتار" از نظر قوانین بین المللی و اساسنامه دادگاه جنایی کیفری مستحق مجازات است.

بوغنبور گفت: شرم آور است که عربستان (در چنین وضعیتی) در شورای حقوق بشر کرسی بگیرد و در بین اعضای آن قرار گیرد و به در اختیار داشتن این کرسی تا امروز ادامه دهد؛ درحالی که جهان آن را به عنوان یک کشور سرکوبگر شدید و ناقض برنامه ریزی شده و قانونمند حقوق بشر می شناسد


تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:6 | نويسنده : احسان گرگانی

                                                       نشریه فارن‌افرز متعلق به شورای روابط خارجی آمریکا «Council on Foreign Relations» که از اندیشکده‌های آمریکایی است،پیشنهاد داده که دشمنان ایران یک مجموعه از نیروهای ویژه تشکیل دهند که قادر به عملیات در داخل خاک ایران با هدف بهره‌برداری از نارضایتی اقلیت‌های قومی باشد و جهان عرب، تحت نظارت آمریکا مقابل تهران متحد شود.

تشویق جهان عرب توسط آمریکا برای مقابله با ایران.
ضربه به جمهوری اسلامی، با عملیات در داخل خاک ایران.
اعتقاد به یک توافق خام.
پیشنهاد برای اصلاح یا ارائه مجدد برجام.
مقابله با ایران نیاز به یک استراتژی جامع دارد.

این گزارش «فارن افرز» که متعلق به شورای روابط خارجی آمریکا است، در واقع به بهانه مذاکرات هسته‌ای و برجام، یک دستورالعمل کامل براندازی جمهوری اسلامی برای واشنگتن دیکته کرده است که از این حیث برای افکار عمومی ایران و مسئولان جمهوری اسلامی حائز اهمیت است، چراکه اگر استراتژی دشمن شناسایی شود، می‌توان با حمله کردن به آن استراتژی تمام نقشه‌های دشمن علیه ملت ایران را از کار انداخت.


تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:5 | نويسنده : احسان گرگانی

مشاور سابق اوباما ضمن تاکید بر ناراحتی غرب از اقدامات عربستان، تصریح کرد آل‌سعود با تحرکات اخیرش غرب را در مخمصه انداخته است.

 کشورهای غربی باوجود همه اختلافهایی که با عربستان سعودی درباره این اعدام اخیر (شیخ النمر) در این کشور دارند و معتقدند این اعدام اقدامی ناخوشایند و نادرست بوده است، بازهم علاقه مند هستند روابط خود را با عربستان سعودی حفظ کنند. 

 آیا سقوط آل سعود به نفع غرب است؟ 
این کشورها نه تنها می خواهند به عربستان سعودی سلاح بفروشند یا از این کشور نفت خریداری کنند بلکه باید توجه داشت که عربستان سعودی باوجود همه کاستی ها و مشکلاتی که دارد، همچنان شریک و همراه غرب در حوزه جمع آوری اطلاعات علیه گروههای افراطی است. درنتیجه، بروز بی ثباتی در پادشاهی سعودی یا بدتر از آن، سقوط آل سعود اصلا به نفع منافع غرب نیست.

تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:5 | نويسنده : احسان گرگانی
شاهزاده سعودی: با تحریک ایران دروازه جهنم را به روی خود باز نکنید/ ایران در کمتر از یک روز عربستان را نابود می‌کندایران در کمتر از یک روز عربستان را نابود می‌کند. به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فاکس آلمان،  طلال بن عبد العزیز - از شاهزادگان سعودی - اظهار داشت: عربستان از همپیمانان خود خواسته است که در جنگ یمن، ایران را تحریک نکنند. 
بر این اساس،  طلال که در گذشته چندین منصب بین‌المللی و دولتی را بر عهده داشته است اعلام کرد: عربستان به هم‌پیمانان خود گفته که با تحریک و تهدید ایران ماجراجویی نکنند؛ زیرا اگر ما این اقدام را انجام دهیم بدین معناست که دروازه آتش جهنم را به روی خود گشوده‌ایم. نیروهای ایران می‌توانند عربستان را طی 24 ساعت نابود کنند.این شاهزاده سعودی درباره جنگ یمن گفت: سربازان ارتش عربستان از ترس اینکه به دست نیروهای یمنی کشته شوند، پا به فرار گذاشته‌اند. 
سخنان طلال بن عبدالعزیر درحالی مطرح می‌شود که با وجود گذشت سه روز از صدور بیانیه پایان عملیات متجاوزانه ائتلاف سعودی علیه یمن، جنگنده‌های عربستانی همچنان مشغول کشتار مردم بی‌دفاع یمن هستند.

تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:5 | نويسنده : احسان گرگانی
به گزارش مشرق، یک رسانه انگلیسی در مطلبی با اشاره به نمایش دومین شهر موشکی ایران ، جمهوری اسلامی را تسلیم ناپذیر نام نهاد.
به نوشته خبرگزاری «رویترز» ایران در نمایشی از تسلیم نشدن در برابر غرب روز سه‌شنبه پایگاه جدید موشکی خود در اعماق زمین را همراه با موشک هدایت شونده عماد که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای است (ادعای رسانه یاد شده) ، به نمایش گذاشت.
کارشناسان می‌گویند که موشک‌های کنونی ایران بسیار کارآمدتر از نمونه‌های قبلی هستند زیرا ایرانی‌ها موفق به بهبود دقت اصابت آن‌ها شده‌اند.

تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:4 | نويسنده : احسان گرگانی
به گزارش فارس، امیر عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش صبح امروز(پنجشنبه) از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید کرد بازدید و میزان آمادگی عملیاتی این منطقه پدافند هوایی را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.
 
امیر موسوی در این سفر از سایت راداری خلیج فارس و سامانه موشکی S۲۰۰ بازدید و میزان آمادگی عملیاتی این منطقه پدافند هوایی را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:3 | نويسنده : احسان گرگانی

در این گزارش صرفاً به چند مورد از سلاح‌هایی اشاره می‌شود که تهران می‌تواند در صورت بروز جنگ به آن‌ها روی بیاورد. 

1- نیروی قدس

5 سلاح ایران که عربستان باید از آن بترسد


ادامه مطلب
علی شمخانی

اعدام یک عالم دینی که خواستار تقریب مذاهب اسلامی و توجه به مطالبات مردمی توسط حاکمیت سعودی بود تأسف‌بار و غیرقابل قبول و برخاسته از سیاست‌های فرقه‌گرایانه است.


تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:2 | نويسنده : احسان گرگانی

خون پاک شیخ نمر، گریبان سردمداران آل سعود و اربابان آن‌ها را خواهد گرفت و همانگونه که تاریخ نشان می‌­دهد، هیچ­گاه ظلم پایدار نمانده و نخواهد ماند.

کاریکاتور/ نمر شمشیر بُرنده‌ی آزادی خواهی در عربستان


تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:2 | نويسنده : احسان گرگانی
مركز اسناد انقلاب اسلامی در گزارشی به جنایت‌های عربستان در گذار تاریخ پرداخته است.
-حمایت تاریخی از گروه های ترویستی ( طالبان در افغانستان)
- جنایت عربستان در سوریه( جبهه النصره -داعش و...)
- حمایت مالی از داعش
-جنایات عربستان در سركوب قیام بحرین
- جنایات عربستان در یمن
- نقش عربستان در كشتار شیعیان نیجریه و زكزاكی
****دشمنی های طولانی عربستان با ایران و جمهوری اسلامی ایران ****
- عربستان و تلاش برای تغییر نام خلیج فارس
-دشمنی عربستان در رابطه با  جزایر سه گانه
- دشمنی تمام عیار عربستان با جمهوری اسلامی ایران با پیروزی انقلاب اسلامی ایران
- همكاری با آمریكا در حمله به طبس
- سیاست های ضد ایرانی عربستان در بازار نقت
-بی احترامی تاریخی و سیستماتیك  به حجاج ایرانی 
 - حمایت مالی و اطلاعاتی عربستان از صدام حسین
- همكاری كامل عربستان با تحریم­ های آمریكا علیه جمهوری اسلامی ایران
- نقش عربستان در بمب گذاری سفارت ایران در لبنان
- طرح مبحث هلال شیعی و مبارزه با دولت ها و گروههای حامی ایران 
- عربستان و  ترغیب آمریكا برای حمله به ایران (همزمان با بحران هسته ای)
- همكاری اطلاعاتی با اسرائیل برای حمله به مراكز هسته ای ایران 
- لابی گری و پرداخت رشوه برای محكومیت حقوق بشری ایران
- فاجعه منا و عدم پاسخگویی رژیم عربستان

تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:1 | نويسنده : احسان گرگانی

به گزارش مشرق، رئیس کمیته امور خارجی پارلمان روسیه اعتقاد دارد تمام اقدامات ضد تروریسم عربستان به هیچ وجه داعش را هدف قرار نمی دهد.  
به گزارش اسپوتنیک، آلکسی پوشکوف رئیس کمیته امور خارجی پارلمان روسیه گفت: هدف اصلی تشکیل ائتلاف ضد تروریستی از سوی عربستان اصلاً داعش نیست بلکه بیشتر به خاطر سرکوبی شیعیان در سراسر جهان است.  
چند روز پیش عربستان سعودی به جرم شیعه بودن، ۴۶ نفر از شخصیت های برجسته شیعیان این کشور را اعدام کرد که شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان از جمله آنها بود. 
 عربستان جرم شیخ نمر را اهانت به پادشاه عربستان و سرپیچی از فرمان وی در سال ۲۰۱۴ اعلام کرده است. 
 پسکوف در یک پیام توئیتری نوشت: عربستان با تشکیل ائتلاف ضد تروریسم بیشتر به فکر سرکوب حرکت های شیعی در این کشور و سایر کشورهای منطقه است.  
وی نوشت: بسیاری از گروههای افراطی تحت حمایت عربستان در روسیه و سایر کشورهای جهان علیه شیعیان فعالیت می کنند.

تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 11:1 | نويسنده : احسان گرگانی
نشریه «فارن افرز» در گزارش جدید خود آورده است که جمهوری اسلامی هم‌چنان مقابل شورش مردمی آسیب‌پذیر است و یک جنبش اعتراضی دیگر شبیه «جنبش سبز» در نهایت پدیدار خواهد شد و در آن زمان، آمریکا باید آماده باشد تا در کنار این جنبش بایستد.«فارن افرز» به غیر از توصیه به تشویق مردم جهت شوریدن علیه حکومت، از دولت آمریکا می‌خواهد که مسئولان حکومتی را نیز به ارتداد و دور شدن از حکومت تشویق کنند.
این توصیه و پیش‌بینی نشریه «فارن افرز» نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها هنوز به دنبال این هستند که هر اتفاقی مانند انتخابات را باید به شورش مردمی علیه حکومت جمهوری اسلامی تبدیل کنند.

کشورهای حوزه خلیج[فارس]، ریه اقتصادی ایران هستند اما ما کاری با ملت ایران خواهیم کرد که در خیابان های عربستان مانند ولگردها گدایی کنند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، انور عشقی، مشاور شاه سعودی در گفتگو با شبکه تلویزیونی "المحور" مدعی شد: سپاه پاسداران، عامل آتش زدن سفارت عربستان در تهران بود همان طور که پیش از این، بر سر سفارت امریکا آن بلا را آوردند.  
وی افزود: کشورهای حوزه خلیج[فارس]، ریه اقتصادی ایران هستند اما ما کاری با ملت ایران خواهیم کرد که در خیابان های عربستان مانند ولگردها گدایی کنند.

تاريخ : دو شنبه 14 دی 1394 | 13:6 | نويسنده : احسان گرگانی

  

  سریال کیمیا خیانت صداوسیماست به ارتش ایران، ارتشی که اگه در دوران جنگ صلابت خودشو به رخ صدام نشون نمیداد امروزه ایرانی باید عربی صحبت میکرد.   


تاريخ : دو شنبه 14 دی 1394 | 13:5 | نويسنده : احسان گرگانی

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.

از بشارت شقوط آل‌سعود تا هشدار زیباکلام!!!


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 14 دی 1394 | 13:5 | نويسنده : احسان گرگانی
سردار کریمی / فرمانده سپاه روح الله

فرمانده سپاه روح الله بابیان اینکه اقتدار و عظمت کشورمان در سایه درایت‌ها و رهنمودهای فرماندهی کل قوا است گفت: ایران اسلامی در حوزه نظامی و اقتدار دفاعی دغدغه ای ندارد چراکه اقتدار و صلابت قوای مسلح ایران اسلامی راه نفوذ نظامی به کشور را بسته است.

 


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 14 دی 1394 | 13:4 | نويسنده : احسان گرگانی

 سگ همیشه یکی از حیوان های پرطرفدار در میان انسان ها بوده است، دلیل این محبوبیت، باوفا بودن سگ است.

نگاهی به عجیب ترین سگهای دنیا+تصاویر////عکس ها چک شود/////


ناخدا هوشنگ صمدی کسی که رویای تصرف یک روزه ی خرمشهر را برای عراقیان به کابوس تبدیل کرد . وی حدود چهل روز پس از بازنشستگی باشنیدن جو متشنج مرزی سریعا خود را به گردان تکاوران پایگاه دوم دریایی بوشهر رسانده و بلافاصله وارد نبرد خرمشهر میشود. پس از ورود تانکهای عراقی به شهر طرحی ارایه میدهد که تا چند ساعت قبل از سقوط خرمشهر هیچ تانکی جرأت ورود به شهر را نکرد. وی دستور داد تعدادی از تکاوران نیروی دریایی، یگانهای زرهی عراق را از طریق کانال فاضلاب خرمشهر دور زده و از چند طرف تانکها را محاصره ، تصرف یا نابود کنند. شرایط خرمشهر به قدری سخت بود که یکی از گروهان های تکاور برای ورود به شهر بدستور ناخدا صمدی 11 ساعت سینه خیز حرکت کردند تا از تیر رس عراقی ها مصون باشند. ایشان همچنان در قید حیاتند و در خوزستان زندگی میکنند. خدا حفظشان کند.

متاسفانه در سریال کیمیا هیچ اشاره ای به مردان و تکاوران با غیرت نیروی دریایی و فرماندهان و دانشجویان شجاع دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش در دفاع از خرمشهر در روزهای ابتدایی جنگ نشده است