تاريخ : جمعه 18 اسفند 1396 | 16:21 | نويسنده : احسان گرگانی

 تپش‌های دلم مادر هوای بودنت دارد

دل من تنگ دیدارست تپش بس بی رمق دارد
تو زخم دوریت کم بود؟ نمک بر زخم مرهم بود؟
بدان این فاصله ماست نمک بر زخم من دارد

متن تبریک روز مادر

 

متن تبریک روز مادر


تاريخ : جمعه 18 اسفند 1396 | 16:18 | نويسنده : احسان گرگانی

 خبرگزاری فارس: حرکت اعتراض‌آمیز زنان ایرانی به بی‌توجهی مسئولین به نفوذ جریان‌های فمینیسم در کشور

 

امروز پس از اقامه نماز جمعه چمعی از زنان مسلمان اعتراض خود را نسبت به بی‌توجهی برخی مسئولین به نفوذ جریانهای فمینیسم و مسائل غیراخلاقی با قرائت بیانه‌ای اعلام کردند

  همزمان با سالروز تولد بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام‌الله علیها حرکت عظیم اعتراض‌آمیز زنان فرهیخته ایرانی مقابل جریان نفوذ فمینیسم و اشاعه فحشا و فساد درکشور برگزار شد.

http://javaninews.ir 


تاريخ : جمعه 18 اسفند 1396 | 16:17 | نويسنده : احسان گرگانی

خبرگزاری فارس: الحوثی: امت اسلامی باید به الگویی چون «فاطمه زهرا» ببالدرهبر جنبش انصارالله یمن در پیامی که به مناسبت روز زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) منتشر کرده، ضمن تبریک این مناسبت اظهار داشت که چنین روزی باید به عنوان روز جهانی زن مسلمان انتخاب شود.

 رهبر جنبش انصارالله یمن روز پنج‌شنبه پیامی به مناسبت ولات حضرت «فاطمه زهرا» سلام الله علیها برای زنان مسلمان منتشر کرد.

http://javaninews.ir 



تاريخ : جمعه 18 اسفند 1396 | 16:15 | نويسنده : احسان گرگانی

وقتی وزیرخارجه فرانسه، به در بسته خوردصدو بیست و چهارمین هفته‌نامه خط حزب‌الله نشریه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در یادداشتی با عنوان "وقتی وزیرخارجه فرانسه، به در بسته خورد"، رفتار دانشجویان و برخی مسئولان را در قبال سفر اخیر وزیر امورخارجه به تهران را بررسی کرد.

این یادداشت به شرح زیر است.

اول. زمستان سال گذشته، ژان مارک آیرو، وزیرخارجه فرانسه، به تهران سفر کرد. در بدو ورود او، ضیافت شامی در سفارت فرانسه به افتخار او برگزار شد. در میانه‌ی مهمانی، یکی از حاضرین در جلسه با اشاره به تقارن سفر او با مانور نظامی مشترک انگلیس و آمریکا و فرانسه در خلیج فارس که طبعا می‌توانست حاوی پیامی برای طرف ایرانی باشد پرسید: آیا فکر نمی‌کنید این مسئله روی روابط تجاری ما با ایران تاثیر بگذارد؟ آیرو جواب می‌دهد که "نه، من هیچ نگرانی نسبت به موفقیت‌آمیز بودن این سفر ندارم. مقامات ایرانی در هیچ یک از جلسات مقدماتی و برنامه‌ریزی برای سفر در تهران و پاریس به این مسئله معترض نشدند."

http://javaninews.ir 


تاريخ : جمعه 18 اسفند 1396 | 16:13 | نويسنده : احسان گرگانی

 حجاب، وسیله‌ی مصونیت زن است نه محدودیت/حضور ایران در منطقه ربطی به امریکا و اروپا ندارد

رهبر انقلاب فرمودند: ما برای حضور در منطقه باید با دولت‌های منطقه مذاکره و گفت‌وگو کنیم و هر گاه خواستیم در امریکا حضور پیدا کنیم با شما گفت‌وگو می‌کنیم!.

حضور ایران در منطقه ربطی به امریکا و اروپا ندارد/ملت ایران همواره آماده است هر متجاوزی را به جای خود بنشاند

 در آستانه ولادت با سعادت حضرت صدیقه‌کبری فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها، هزاران نفر از شاعران و ستایشگران اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و تعدادی از ستایشگران و نغمه‌سرایان اهل‌بیت(ع) فضای حسینیه امام خمینی(ره) را به عطر مدایح و مناقب دخت گرامی پیامبر اسلام، معطر کردند.

http://javaninews.ir 


تاريخ : جمعه 18 اسفند 1396 | 16:11 | نويسنده : احسان گرگانی

 ملاقات با پیامبران و امامان در جهان آخرت و روز قیامت رویایی است که هیچ مسلمانی نمی خواهد از آن محروم باشد که البته رسیدن به این آروزی شیرین مستلزم رعایت اصول و شرایطی است که در ادامه به آن می پردازیم.

به عنوان مثال کسانی که آروزی دیدار با حضرت محمد(ص) را در سر خود می پرورانند، اگر جز سه دسته که در این مطلب از آنها نام خواهیم برد نباشند، به رویای خود می رسند.

در روایت داریم همسر پیامبر(ص) به حضرت عرض کرد، آیا در روز قیامت کسانی هستند که از دیدار روی جمال شما محروم باشند؟

حضرت فرمودند: بله، سه گروه، یکی کسانی که شراب خوار هستند، دوم کسانی که عاق والدین شده اند و آخر آنهایی که نام من را در دنیا بشوند و صلوات بر محمد و آل او نفرستند.