تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:33 | نويسنده : احسان گرگانی
فرمانده کل ارتش گفت: شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان شروع شده و لحظه به لحظه به افول و زوال نزدیک می‌شوند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران که شامگاه روز گذشته (پنجشنبه 21 تیرماه) برگزار شد، با بیان این که خداوند بزرگ را شاکریم که نام ما را در فهرست بسیجیان عالم ثبت کرده است، گفت: این شکر متکی به یک اعتقاد عمیق و منطق قوی است. انتظاراتی که خداوند بزرگ از انسان‌ها دارد، در فرهنگ بسیج متجلی است. این نعمت بزرگی است که انسان در مسیر و جریانی قرار گیرد که شفاف‌ترین راه و نزدیک‌ترین مسیر به هدف خلقت انسان و انتظارات خداوند بزرگ از انسان‌هاست.


ادامه مطلب

علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری، که در حال حاضر در روسیه به سر می‌برد، در سخنرانی خود در اندیشکده والدای در مسکو گفت نیرو‌های ایرانی با مجوز آمریکا به سوریه نیامده‌اند که با درخواست این کشور آن را ترک کنند.

وی تصریح کرد: نیروهای ایرانی در سوریه باقی خواهند ماند، زیرا بر خلاف ائتلاف تحت رهبری آمریکا، حضور آن‌ها در این کشور مشروع است.

ولایتی ادامه داد: ایرانی‌ها و روس‌ها در سوریه باقی می‌مانند تا تضمین کنند که تروریست‌ها دیگر به فعالیت خود در این کشور ادامه نخواهند داد. من معتقدم اگر ایران و روسیه از سوریه خارج شوند، همان تروریست‌ها دوباره باز خواهند گشت.

 مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه مستشاران نظامی ایران به درخواست دولت‌های عراق و سوریه در این کشور‌ها حضور دارند، افزود: ایران تنها در صورتی سوریه را ترک می‌کند که مقامات سوری بگویند دیگر به مشاوره نظامی ما نیازی ندارند. 

ولایتی در ادامه خاطرنشان کرد: 80 درصد مناطقی که در سوریه از چنگ تروریست‌ها آزاد شد با کمک ایران بود. 

وی با اشاره به گزافه‌گویی‌های مقامات صهیونیست درباره حضور نیروهای ایرانی در سوریه گفت: حضور ایران در سوریه هیچ ارتباطی با اسرائیل ندارد و ایران لزومی نمی‌بیند که خواسته‌های اسرائیل را برآورده کند.

 مشاور مقام معظم رهبری در بخشی دیگر از اظهاراتش با اشاره به برجام گفت: ایران باید از منافع اقتصادی برجام بهره‌مند شود؛ در غیر این صورت دلیلی برای باقی ماندن در این توافق وجود ندارد.

ولایتی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا امکان گفتگوی ایران با آمریکا وجود دارد، گفت: ما نمی‌خواهیم با آمریکا مذاکره کنیم. ایران هیچ تمایلی به مذاکره با آمریکا ندارد. وقتی آمریکا غیرقابل اعتماد است ما چرا باید با آن‌ها مذاکره کنیم؟

وزیر خارجه پیشین ایران در بخش دیگری از اظهاراتش در اندیشکده والدای روسیه با اشاره به فشارهای آمریکا به مشتریان نفت ایران برای صرف‌نظر کردن از خرید نفت از کشورمان گفت: ما حتی تحت تحریم نیز به فروش نفت خود ادامه خواهیم داد. وی تاکید کرد: اگر ایران نتواند نفت خود را از خلیج فارس صادر کند، هیچ کشور دیگری هم نمی‌تواند.

انتهای پیام/


تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:24 | نويسنده : احسان گرگانی

 

گروه بین الملل مشرق- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات سخیف عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی مبنی بر مداخله ایران در امور عراق! بشدت واکنش نشان داده و این اظهارات را محکوم کرد.
 
تودهنی سخنگوی وزارت خارجه ایران به عادل الجبیر
 
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اظهارات سخیف عادل جبیر وزیر امور خارجه عربستان درباره روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق گفت: ملت عراق برای تشخیص منافع و دوست و دشمن خود نیازی به اظهارات وزیر خارجه کشوری ندارد که در کمتر از یک دهه و نیم اخیر، بزرگترین عامل و حامی بی ثباتی و حمایت از تروریسم در عراق، منطقه و جهان بوده است. 
 
تودهنی سخنگوی وزارت خارجه ایران به عادل الجبیر
 
جابری انصاری افزود: حضور مستشاران نظامی ایران در عراق تحت فرماندهی سردار قاسم سلیمانی به درخواست دولت قانونی این کشور و برای مبارزه با تروریست ها و افراط گرایانی است که عراق و منطقه را با بی ثباتی و نا امنی مواجه کرده اند. سخنگوی وزارت امور خارجه از عادل جبیر خواست بجای تلاش در جهت فریب افکار عمومی و تحریف واقعیت ها، فراموش نکند که کشورش هم اینک و در سطح بین المللی بعنوان اولین و خطرناکترین حامی تروریسم و گسترش نا امنی در جهان شناخته می شود

تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:23 | نويسنده : احسان گرگانی

کاخ سفید در مقابل ایران و روسیه تسلیم شد

رسانه‌های آمریکایی معتقدند سکوت دولت آمریکا در واکنش به انتقال اس-300 به تهران، به معنای تسلیم شدن کاخ سفید در مقابل این مسئله است.
 
پایگاه خبری ریشه
پایگاه اینترنتی «واشینگتن فری بیکن» در گزارشی اختصاصی نوشت:‌ مقامات آمریکایی بارها اعلام کرده‌اند فروش تسلیحات به ایران نقض تحریم‌های وضع شده در سازمان ملل علیه تهران است. 
 
به ادعای این گزارش، آمریکا قدرت تحریم‌ فروش تسلیحات مهم روسی به ایران را دارد؛ اما تا کنون از اعمال چنین تحریم‌هایی امتناع ورزیده است. همین مسئله این پرسش را در اذهان برخی نمایندگان کنگره آمریکا بوجود آورده که آیا دولت اوباما در قبال این موضوع تسلیم شده است.
 
در ادامه این گزارش ادعا شده است: دولت اوباما تحت قوانین وضع شده در آمریکا از این اختیار برخوردار است که فروش سامانه اس-300 روسیه به ایران را غیرقانونی اعلام کند. با این وجود مقامات آمریکایی پس از گذشت چندین هفته از اعلام موضع صریح خود در این رابطه طفره رفته‌اند. اگرچه مخالفت خود را با این مسئله اعلام کرده‌اند؛ اما اقدامی عملی در این رابطه صورت نگرفته است.
 
واشینگتن فری بیکن در ادامه نوشت: مقامات دولت آمریکا همچنین از ابراز هرگونه اظهار نظر در رسانه‌ها درباره اینکه آیا رئیس‌جمهور در حال بررسی اقداماتی در این رابطه در آینده است، خودداری کرده‌اند.
 
تردید دولت آمریکا برای اقدام در این رابطه باعث شده کنگره این کشور تحقیقاتی جدید را آغاز کند و در همین جریان نیز شایعاتی در رسانه‌ها با این موضوع مطرح شده که کاخ سفید در حال بررسی صدور مجوز برای فروش تسلیحات پیشرفته روسی به ایران است.
 
بنابر این گزارش، «استیو چابوت» نماینده جمهوریخواه ایالت اوهایو در کنگره، درخواستی را درباره این مسئله حدود یک ماه پیش به کاخ سفید فرستاده بود؛ اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.
 
او در این نامه ادعا کرده بود: با توجه به عواقب این مسئله برای آمریکا و متحدان ما در منطقه، با احترام تقاضا دارد هر چه سریعتر اقدام اخیر روسیه در انتقال سامانه‌های موشکی زمین به هوای اس-300 به ایران را به عنوان اقدامی در جهت تقویت تلاش‌های ایران برای دستیابی به تسلیحات پیشرفته بی‌ثبات‌‌کننده تلقی کرده و تحریم‌های لازم در این رابطه وضع گردد.
 
این نماینده جمهوریخواه همچنین در نامه خود به کاخ سفید اعلام کرده بود: «بدون چنین اقدامی، اینطور برداشت خواهد شد که دولت آمریکا این نقل و انتقلات تسلیحات پیشرفته را پذیرفته است».

 


تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:19 | نويسنده : احسان گرگانی

 

جمعی از جانبازان حزب الله لبنان با رهبر انقلاب دیدار کردنددر آستانه سالگرد جنگ سی و سه روزه و پیروزی مقاومت اسلامی لبنان بر رژیم صهیونیستی، جمعی از جانبازان حزب الله دیروز پس از اقامه نماز به امامت رهبر انقلاب اسلامی با ایشان دیدار و گفتگو کردند.


تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:17 | نويسنده : احسان گرگانی

یک کارشناس روس و یک صهیونیست پاسخ دادند؛

اذعان تحلیلگر صهیونیست به احتمال دستکاری ابرهای ایران بوسیله اسرائیل

 به نقل از اسپوتنیک، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران، اخیرا در یک سخنرانی، تل‌آویو را به دستکاری در شرایط آب و هوایی و سرقت ابرهای ایران متهم کرد. در پی انتشار این خبر، اسپوتنیک با یک کارشناس روس و یک تحلیلگر صهیونیست درباره این مسئله گفتگویی انجام داد.

ولادیمیر سمنوف، معاون موسسه فیزیک اتمسفر در آکادمی علوم روسیه، در پاسخ به احتمال انجام این کار ضمن تایید این مسئله گفت می‌توان به طور محلی در وضعیت آب و هوا دست برد و تغییراتی انجام داد.

وی تصریح کرد: «در حقیقت، برای پراکنده کردن ابرهای باران‌زا و ابرهای عادی، می‌توان از هواپیماهایی با تسلیحات مملو از مواد شیمیایی خاص استفاده کرد.»


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:16 | نويسنده : احسان گرگانی

رسانه صهیونیستی جروزالم پست در خبری اطلاعات بسیار مهم و حساسی از نوع عملکرد این واحد منتشر کرده است که حکایت از وجود سانسور گسترده در انتشار اخبار، مقاله و حتی کتاب در سرزمین‌های اشغالی دارد.

جروزالم پست در این زمینه نوشته است: در سال ۲۰۱۷، یازده هزار و ۳۵ مقاله برای واحد سانسور ارتش اسرائیل ارسال شده است که از این میان ۲۰۸۷ خبر قبل از انتشار ویرایش شده‌اند و ۲۷۱ مقاله هم اصلا اجازه انتشار پیدا نکرده‌اند.

دخالت نظامیان اسرائیلی در محتوای منتشر شده در رسانه‌ها / واحد سانسور ارتش اسرائیل چگونه کار می‌کند؟


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:15 | نويسنده : احسان گرگانی

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک زلزال ۲ به مرکز تجمع مزدوران عربستان خبر داد.

تحولات یمن|شلیک موشک زلزال 2 به مرکز تجمع مزدوران عربستان

به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال 2 مرکز  تجمع نیروهای واکنش سریع وابسته ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "السدیس" در نجران را هدف قرار دادند.


تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:14 | نويسنده : احسان گرگانی

رژیم سعودی در ادامه سرکوب اعتراضات در این کشور، یکی از علمای منتقد را بازداشت کرد.

تحولات عربستان|رژیم سعودی یک عالِم منتقد را بازداشت کرد

 

 به نقل از العربی الجدید، رژیم سعودی روز پنجشنبه "شیخ سفر الحوالی" یکی از علمای این کشور را دستگیر کرد.

صفحه "معتقلی الرأی" (زندانیان سیاسی) در توییتر با اعلام این خبر نوشت که دستگیری الحوالی چند روز بعد از انتشار  کتاب "مسلمانان و تمدن غربی" که توسط وی تالیف شده است، صورت گرفته است.

وی در این کتاب از نزدیکی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به رژیم صهیونیستی انتقاد و این نزدیکی را خیانت توصیف کرده است.


تاريخ : جمعه 22 تير 1397 | 18:12 | نويسنده : احسان گرگانی

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه از آزادسازی کامل شهر درعا و حومه شرقی آن از لوث گروه‌های تروریستی خبر داد.

الاخباریه سوریه: شهر درعا کاملا آزاد شد

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه وارد منطقه درعا البلد شده و پرچم سوریه را در میدان  اصلی این منطقه به اهتزاز در آوردند.


 

 

تیم اقتصادی دولت نیاز به تغییر و جراحی دارد/روحانی و کابینه دولت باید از مردم عذرخواهی کنند

احمد کریمی‌اصفهانی دبیرکل جامعه  اسلامی اصناف و بازار  در خصوص وضعیت نابسامانی اقتصادی در دولت گفت: جامعه اسلامی اصناف تذکرهای خود را برای موارد مکرر به دولت اعلام کرده و تنها پیشنهاد موجود  جراحی تیم اقتصادی دولت و تغیر آن است.

وی افزود: دولت‌ها در بسیاری از موارد مملکت را برای خود دانسته  در صورتی که موضوع اقتصادی مربوط به آحاد مردم است. ما بزرگترین اخلال‌گر اقتصادی را دولت دانسته و شخص ریاست جمهوری و اعضای کابینه باید درباره این موضوع از مردم عذرخواهی کنند .

دبیرکل جامعه  اسلامی اصناف و بازار تصریح کرد: دولت فعلی  باید  یک ساختار مناسبی را برای وضعیت اقتصادی خود قرار داده تا اوضاع به خوبی پیش رود، مردم  به دنبال امنیت و ثبات اقتصادی هستند و ما تا اندازه‌ای متصور هستیم که دولت به نافرمانی‌های دشمن کمک می‌کند.

کریمی‌اصفهانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دولت با این روند پیش برود باید منتظر اتفاقات بدی بود، متاسفانه بازار ما بعد از گذشت 40 سال رو به کسادی است که چنین وضعیتی را دولتمردان به وجود آوردند.



تاريخ : پنج شنبه 7 تير 1397 | 6:12 | نويسنده : احسان گرگانی

 پس از آن که آدام شیف، نماینده کنگره آمریکا، گفته بود رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، با استفاده از خشونت، بازداشت‌های گسترده و بی‌توجهی به آزادی بیان در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور پیروز شده است، سخنگوی او پاسخ شدیداللحنی به اظهارات این مقام آمریکایی داد.


ابراهیم کالین، سخنگوی اردوغان، در واکنش به اظهارات این مقام آمریکایی در توییتی نوشت: «آدام شیف، رئیس‌جمهور اردوغان مطمئنا به تبریک‌گویی تو نیازی ندارد. مردم ترکیه نظر خود را اعلام کردند. تو بهتر است خفه شوی!»
 
سخنگوی اردوغان خطاب به مقام آمریکایی: تو خفه شو!+ توییت

 


 

 

وحید حقانیان به شهادت جمعی از نیروهای بسیج و سپاه در درگیری با اشرار واکنش نشان داد

 سید وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری در مطلبی در فضای مجازی به شهادت نیروهای سپاه پاسداران و بسیج در میرجاوه سیستان و بلوچستان واکنش نشان داد که در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

دیشب تقریبا زمان شروع مسابقه فوتبال که ما آسوده خاطر درمنازلمان همراه با خانواده مشغول دیدن بازی جوانمردانِ با غیرتمان بودیم، در مرز شرقی کشور برجک 96 میرجاوه سیستان و بلوچستان نیروهای بسیج و سپاه پاسداران عزیز مورد یورش حدود 30 نفر از گروهک های معاند قرار گرفتند که این جوانمردان نیز پس از درگیری غیرتمندانه اشرار را فراری داده و به آنها خساراتی وارد آوردند.

در این درگیری 3 غیور مرد سپاه و بسیج، شهید و پنج غیور مرد دیگر مجروح شدند؛ درود بر این دلاور مردان پاسدار وطن و آن غیور مردان عرصه ورزش که امنیت و عزت را به مردم و کشور هدیه می کنند. ما نیز چنین باشیم .

سید وحید حقانیان


تاريخ : سه شنبه 5 تير 1397 | 7:10 | نويسنده : احسان گرگانی

 

امیر سرتیپ صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور بازدید کرد

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 4 تیرماه  طی بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور در بخش های مختلف این منطقه پدافند هوایی، عملکرد و میزان آمادگی کارکنان و تجهیزات منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور را ارزیابی و از توان رزمی و عملیاتی این یکان ابراز رضایت کرد.

صباحی فرد در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: حفاظت از مرزهای هوایی کشور وظیفه ای است که همه یگان ها و گروه های پدافند هوایی در سطح کشور مشغول به انجام آن هستند و تمامی مناطق پدافندی به صورت مداوم و بدون تعطیلی، آسمان کشور را رصد می کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: دو مولفه نیروی انسانی آموزش دیده و تجهیزات بومی باعث شده تا پدافند هوایی بتواند مأموریت خود را به شکل مناسبی انجام دهد.


تاريخ : سه شنبه 5 تير 1397 | 7:9 | نويسنده : احسان گرگانی

 یک کاربر فضای مجازی در صفحه توییتر خود با انتشار دو تصویر متفاوت از کودک یمنی و کودک سوئدی را به اشتراک گذاشت و نوشت:


تاريخ : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | 2:13 | نويسنده : احسان گرگانی

 

دولت ترکیه از دو سال قبل برای تشکیل هلال تروریستی جرابلس، ادلب وارد عمل شد و با اشغال شهر عفرین و مناطق حومه تا حدودی به هدف نزدیک شد.

خواب جدید آمریکا، فرانسه، سعودی‌ها و ترکیه برای شمال سوریه + نقشه میدانیبا پاکسازی مناطق مرکزی سوریه از لوث وجود گروه‌های تروریستی و به آغاز شمارش معکوس برای شروع عملیات در جنوب، حامیان تروریست‌ها به دنبال افزایش نفوذ خود در شمال سوریه هستند.

آزادسازی کامل استان دمشق، جنوب استان حماه و شمال استان حماه باعث شد تا اهرم فشار جبهه غربی - عربی - صهیونیستی بر دولت مرکزی در پایتخت برداشته شود، اما این به معنای پایان ماجراجویی حامیان تروریست‌ها نیست.


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | 2:11 | نويسنده : احسان گرگانی

 

در مطلب زیر با خواص شگفت انگیز پوست کیوی که نمیدانید آشنا شوید تا بعد از این کیوی را همراه پوست بخورید.

 پوست بعضی از میوه ها خواص بسیاری دارد که ممکن است از خود میوه بیشتر باشد. یکی از میوه هایی که پوستش خواص بسیاری دارد کیوی می باشد. اگر پوست کیوی را دور می ریزید و پوستش را نمیخورید این کار را نکنید و با خواص شگفت انگیز پوست کیوی که نمیدانید آشنا شوید.


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | 2:9 | نويسنده : احسان گرگانی

 هفت سال از جنگ نیابتی آمریکا در سوریه گذشته است، جنگی که در ابتدای کار به سمت پیشبرد اهداف یانکی‌ها رفت؛ اما بعد از گذشت مدتی با ورود محور مقاومت به این جنگ قواعد، این بازی عبری - غربی - عربی تغییر کرد و برگ برنده در اختیار دولت و ملت سوریه قرار گرفت.


در این بین مدافعان حرم بودند که نقش تعیین‌کننده در پیروزی جبهه مقاومت داشتند و با تقدیم خون‌های بسیار، نهال مقاومت را قوی‌تر از قبل کردند. گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به گردآوری خاطرات فرماندهان جانباز مدافع حرم در سوریه و عراق پرداخته است.

آرزوی شهادت در محله لاتی


تاريخ : چهار شنبه 16 خرداد 1397 | 1:32 | نويسنده : احسان گرگانی

  اسکندری

رهبر انقلاب

دستور رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی درباره آغاز فعالیت‌های هسته‌ای 

رهبر معظم انقلاب اسلامی به سازمان انرژی هسته‌ای دستور دادند که سریعا آمادگی لازم برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو را فعلا در چارچوب برجام فراهم کند.

فیلم/ دستور مهم رهبر انقلاب به سازمان انرژی هسته‌ای

http://javaninews.ir/%d8%af%d8

 


تاريخ : چهار شنبه 16 خرداد 1397 | 1:30 | نويسنده : احسان گرگانی

 کنایه جالب کاربر لبنانی به افطاری رهبر انقلاب و برخی شیوخ عرب

 

 یک کاربر لبنانی با انتشار تصویری از  سفره رنگین افطار برخی شیوخ عرب منطقه و سفره افطار ساده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، تفاوت ایشان با پادشاهان و حاکمان عرب را به تصویر کشیده است.

کاربر عرب در توییتر خود نوشته است: الفرق بين إفطار ألولي الفقيه الإمام الخامنئي...وملوك وحكام العرب

ترجمه : تفاوت میان افطار ولی فقیه امام خامنه ای .... و پادشاهان و حاکمان عرب

کنایه جالب کاربر لبنانی به افطاری رهبر انقلاب

انتهای پیام


تاريخ : چهار شنبه 16 خرداد 1397 | 1:29 | نويسنده : احسان گرگانی

 

 

تغییر ساعات کار ادارات در تابستان تصویب شد

هیات وزیران در جلسه عصر روز (یکشنبه) خود که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، با پیشنهاد وزارت نیرو مبنی بر جابجایی ساعات کار ادارات و دستگاه های دولتی، بانک ها، شهرداری ها و سایر مؤسسات عمومی غیردولتی برای بهینه سازی مصرف انرژی موافقت کرد.

در این جلسه ، به استانداران در تمامی شهرهای استان های هرمزگان، خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان و نیز شهرستان های استان های دیگر که دمای بالاتر از ۴۵ درجه دارند، اجازه داده شد بنا بر تشخیص شرکت های توزیع نیروی برق، ساعات شروع و پایان کار ادارات و دستگاه های مشمول را به ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ تغییر دهند.


تاريخ : چهار شنبه 16 خرداد 1397 | 1:27 | نويسنده : احسان گرگانی

 

قریب به 39 سال از نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان،به عنوان روز جهانی قدس  توسط حضرت امام خمینی (ره) می‌گذرد.روزی که تمام آزادی خواهان جهان یک صدا فریاد انزجار خود از اقدامات جنایت کارانه رژیم اشغالگر قدس را به گوش جهانیان رسانده و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین راه پیمایی عظیم جهانی برگزار می‌کنند.

///////

بیشتر بخوانید:

 http://javaninews.ir/%d8%b1%d9 


جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب با آرمان‌های امام (ره) تجدید میثاق کردند.

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صبح امروز (۳ خرداد ماه) با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب با آرمان‌های امام راحل ( ره ) تجدید میثاق کردند.

در این مراسم امیر شیخ حسنی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، امیر احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی آجا، امیر ابراهیم گلفام جانشین معاونت تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و شماری از فرماندهان نیروهای مسلح حضور داشتند.


تاريخ : جمعه 4 خرداد 1397 | 2:20 | نويسنده : احسان گرگانی

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین از سد غیرقابل نفوذ دشمن بعثی گذشتند.

رزمندگان ما با عزمی راسخ از سد نفوذ دشمن بعثی گذشتندامیر دریادار حمزه‌علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان خرمشهر به همراه جمعی از کارکنان پایگاه دریایی این شهرستان امروز سه شنبه 1 خرداد به تکریم و دلجویی از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

 


تاريخ : جمعه 4 خرداد 1397 | 2:20 | نويسنده : احسان گرگانی

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت:می‌دانیم در پایگاه‌های آمریکا در اردن، امارات، قطر و عربستان چه تسلیحاتی وجود دارد.

میدانیم در پایگاه‌های اردن امارت، قطر و عربستان چه چیزهایی وجود دارد

 امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش طی سخنانی در مراسم تجدید میثاق نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل که صبح امروز (۳ خرداد ماه) در حرم بنیانگذار انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ برای آمریکایی‌ها شوک سیاسی و ژئوپلتیک بود و تمامی معادلات آنها در منطقه و خارج منطقه را بهم زد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب کشور ما اذناب آمریکا بود، ادامه داد: اولین مزیت کشورمان قرار داشتن در شمال آبراه خلیچ فارس، تنگه هرمز و دریای عمان  بود و این امکان را برای آمریکایی‌ها فراهم می‌کرد که راه انرژی را کنترل کنند.


تاريخ : جمعه 4 خرداد 1397 | 2:19 | نويسنده : احسان گرگانی

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: آنچه وزیر خارجه آمریکا علیه ایران مطرح کرد حرف جدیدی نبوده و تنها مجموعه‌ای از آرزو‌ها و رویا‌های ترامپ است.

آنچه پمپئو مطرح کرد، آرزوهای ترامپ است

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره نتایج مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی در مورد بر‌جام، گفت: این مذاکرات آخرین آزمون اروپا برای اثبات استقلال آنها در برابر سیاست‌های دیکته شده آمریکاست و در صورتی که نخواهند  یا نتوانند به هر نحو از منافع خود و جمهوری اسلامی ایران در برابر رویکردهای غیر قانونی و بی منطق ترامپ دفاع کند


تاريخ : جمعه 4 خرداد 1397 | 2:18 | نويسنده : احسان گرگانی

 

 یک زن در آمریکا که همراه با دوچرخه‌اش بر روی سکوی مترو در حال حرکت بود تعادلش را از دست داد و به زیر چرخ‌های مترو افتاد، اما پس از اینکه قطار از ایستگاه خارج شد این زن به طرز معجزه آسایی زنده بیرون آمد.

در فیلم زیر این حادثه را مشاهده می‌کنید.


 

رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح از هر زمان دیگری از جهت قدرت دفاعی در اوج به سر می‌برند و در توسعه آن منتظر مجوز یا لبخند کسی نیستند.

.............

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 2 خرداد) که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهردر مجلس حضور یافته بود، اظهار کرد: از همه تلاش و زحمات ایثارگران و ملت بزرگ ایران و به‌ویژه مردم خوزستان قدردانی می‌کنیم و با وجود تمام تلاش‌های موثری که برای توسعه این سرزمین و پیشرفت آن اتفاق افتاده، امیدواریم با تلاش و اولویت‌دهی مجلس و دولت مابقی مشکلات مردم صبور این منطقه بهتر از گذشته حل شود. 

 


شمخانی گفت: چگونگی تداوم برنامه هسته‌ای ایران بر اساس برجام مشخص شده و پرونده مذاکرات هسته‌ای دوباره گشوده نخواهد شد.

پرونده بسته شده مذاکرات هسته‌ای تحت هیچ شرایطی دوباره گشوده نخواهد شدعلی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز در سی امین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت در مسجد ولی عصر(عج) تهران گفت: شیوه بسیج و به کارگیری مجموعه ظرفیت‌های مردمی و استعدادهای کشور بر اساس آموزه‌های دفاع مقدس همواره می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد.


تاريخ : جمعه 4 خرداد 1397 | 2:16 | نويسنده : احسان گرگانی

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا نام ۵ فرد ایرانی دیگر را به بهانه ارتباط با سپاه پاسداران و برنامه موشکی ایران در فهرست تحریم‌های خود قرار داد. 

وزارت خزانه‌داری آمریکا یک روز پس از اعلام راهبرد جدید واشنگتن در قبال ایران پس از خروج از برجام، نام ۵ ایرانی دیگر به نام‌های مهدی آذرپیشه، محمد جعفری، محمود باقری کاظم‌آباد، جواد بردبار شیرامین و سید محمدعلی حدادنژاد تهرانی را در فهرست تحریم قرار داد. 

دلیل تحریم این افراد، ارتباط آنان با سپاه پاسداران و برنامه موشکی ایران اعلام شده است.


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 86 صفحه بعد