چرا به رژیم سعودی "داعش سفید" می گویند+ تصاویر
تاريخ : سه شنبه 10 فروردين 1395 | 1:32 | نويسنده : احسان گرگانی
کاشت بذر تروریسم در سوریه توسط "شاهزاده بندر" 

پادشاهی عربستان از سال 2004 میلادی و با تاکتیک  "شاهزاده بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" بذرهای تروریسم را در سوریه کاشت و در سال 2012 تاکنون در حال برداشت محصولات ترور خود در سوریه است. 

چرا به رژیم سعودی
 "بن رینولدز" نویسنده و تحلیگر امریکایی درباره نحوه ظهور داعش عنوان داشت: عربستان سعودی، قطر و ترکیه آگاهانه از گروه های تروریستی از جمله جبهه النصره، وابسته رسمی القاعده در سوریه حمایت مالی کردند. 
اگر به  نماد داعش نگاه کنیم رنگ سیاه سمبول این گروه تروریستی است که  "سربریدن با چاقو"، "له کردن انسان های بیگناه" با "خودروهای زره پوش"، "پرت کردن از بالای ساختمان"  و ... از شیوه های کشتن آن هاست. 
تقریبا قطع کردن اعضا و جوارح در قانون رژیم سعودی نیز مرسوم است و چند ماه پیش بود که "شیخ نمر" روحانی برجسته شیعه را با شمشیر به شهادت رساندند و نشان می دهد تفاوت ایدئولوژیک بین داعش و عربستان سعودی وجود ندارد. 
چرا به رژیم سعودی

روزنامه دیلی میل در این زمینه می نویسد:  تصویر  شکل اعدام عربستان و داعش گویای آن است که تنها تفاوت عربستان و گروه تروریستی داعش "رنگ لباس" آن‌ها بوده و حکومت آل‌سعود، "داعش سفید"   است.
دلیل دیگری که می توان از عربستان به عنوان داعش سفید نام برد ، اینکه هم داعش و هم پادشاهی عربستان معتقدند که مقاومت اسلامی در منطقه غرب آسیا نگران کننده است و باید با آن جنگید و این وجه اشتراک بین رژیم سعودی و داعش باعث شده تا آن ها مواضع یکسانی داشته باشند.  
هماهنگی و دیدارهای پنهانی مقامات رژیم سعودی با فرماندهان ارشد داعش نشان می دهد که یک نزدیکی ایدئولوژیک بین داعش سفید و سیاه وجود دارد و آن تکفیر انسان های بیگناه است که باعث شده هم رژیم سعودی و هم داعش در سال های اخیر جنایات بسیاری را مرتکب شوند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: