پیشروی ارتش در مناطق مختلف
تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394 | 11:5 | نويسنده : احسان گرگانی


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "العالم"؛ به دنبال درگیری گروه تروریستی داعش با ارتش سوریه در اطراف روستای "شیخ احمد" در ریف شرقی "حلب،" شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.
 
همچنین، ارتش سوریه تعدادی از مواضع و مراکز تجمع گروه های تروریستی در شهرک های "مسحره،" "ام باطنه" و "حمیدیه" در ریف قنیطره را منهدم کرد.
 
علاوه براین، تعداد زیادی از عناصر تروریستی به دنبال حملات نیروهای سوری به مواضع انها در روستای "تیر معله" و شهر "حوله" در ریف "حمص" به هلاکت رسیدند و یا زخمی شدند.
 
خبرنگار "العالم" گزارش داد ارتش سوریه، کنترل کامل مناطق "سریه طرنجه" و "سریه شعبان" در ریف شمالی "قنیطره" را به دست گرفته است.
 
براساس گزارش خبرنگار العالم، نیروهای امنیتی سوریه، مقادیر زیادی سلاح و مهمات که به وسیله یک اتوبوس، از طریق اتوبان بین المللی "درعا" برای گروه های تروریستی در ریف "دمشق" قاچاق می شد را کشف و ضبط کردند.
 
همچنین، به دنبال درگیری تروریست ها با ارتش سوریه در منطقه "سهل الغاب" در ریف "حماه"، یکی از مسئولان میدانی وابسته به گروه تروریستی موسوم به "صقور الغاب"(بازهای جنگل) با نام "ابو عمر تاو" به هلاکت رسید.
 
ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در "حلب"، دو موضع مهم در منطقه "خناصر" واقع در ریف این استان را از گروه تروریستی داعش بازپس گرفت. در مقابل، به دنبال شلیک خمپاره از جانب داعش به  محله "الجوره" در شهر "دیرالزور"، تعدادی از غیرنظامیان زخمی شدند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: