دیوثی وزیر خارجه عربستان برای رژیم صهیونیستی!
تاريخ : یک شنبه 17 مرداد 1395 | 18:17 | نويسنده : احسان گرگانی
الجبیر وزیر خارجه رژیم سعودی در جهت تقویت داعش که با حمایت لجستیک اسرائیل سوریه را به ویرانه ای برای مقابله با جبهه مقاومت تبدیل کرده است به روسیه پیشنهاد کرد در ازای معامله بر سر آینده بشار اسد، به خزانه پربار دلارهای نفتی حاشیه جنوبی خلیج‌فارس وصل شود و حتی به جایگاه منطقه‌ای قوی‌تر از شوروی سابق دست یابد!؟

بنا بر این گزارش این موضع ناشیانه سعودی نشان دهنده این مسئله است که هیچ منطق و استدلالی در پشت رویکرد سیاست خارجی این کشور وجود ندارد که با رشوه سعی دارد در مورد سرنوشت و آینده یک کشور معامله کنند کشوری که اسراییل و عربستان در اوضاع آشفته آن سهم به سزایی دارند و عربستان نیز در این میان به دیوثی برای رزیم عاصب صهیونیستی مشغول شده است.
 این ادعای وزیر بی تجربه و خام رژیم وهابی سعودی ( که راه نفوذ صهیونیستها را به جهان اسلام باز کرده است) در مورد برخوردار شدن روسیه از منابع مالی کشورهای عربی از سوی کارشناسان اقتصادی ادعایی واهی ارزیابی شده است زیرا نهادهای مهم اقتصادی و مالی بین المللی بارها نسبت به بحران اقتصادی در این کشورها بخاطر قیمت پایین نفت و عدم رشد اقتصادی جهان هشدار داده‌اند. 
اما تنهاترین نکته ای که از این ادعای احمقانه می توان نتیجه گرفت این است که پول‌های این کشورها از جمله خود کشور سعودی صرفا خرج تروریسم می شود که حتی در برملا شدن اسناد حادثه 11 سپتامبر نیز به آن اشاره شده است و از این روی باید گفت که این پولها نه تنها به اقتصاد روسیه کمکی نمی کند بلکه آن را شریک تروریست‌ها و حامیانشان می‌سازد که در حال حاضر منطقه و جهان را به چالش امنیتی کشانده است تبدیل می نماید.
اما همانطور که روسیه هم به این مطلب واکنش نشان داد قطعا رویکرد به کشورهایی مانند سعودی که دستشان به خون مردم یمن، سوریه، بحرین و سایر کشورها آغشته است هیچ دستاوردی جز بد نامی به همراه ندارد.   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: