رهبر انقلاب در خطبه های نماز عید فطر درباره حقوق های نجومی چه گفتند؟
تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1395 | 14:6 | نويسنده : احسان گرگانی

خبرگزاری میزان- حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌ای با اشاره به حقوق ها و برداشت های غیر منصفانه و ظالمانه از بیت المال که خبر آن میان مردم دهان به دهان نقل می شود گفتند: این برداشت ها نامشروع ،گناه و خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی است.

رهبر انقلاب در خطبه های نماز عید فطربه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، هزاران نفر از مردم مؤمن تهران، صبح امروز (چهارشنبه) نماز باشکوه عید سعید فطر را به امامت رهبر انقلاب در مصلی امام خمینی (رحمه‌الله) اقامه کردند.

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌ای با اشاره به حقوق ها و برداشت های غیر منصفانه و ظالمانه از بیت المال که خبر آن میان مردم دهان به دهان نقل می شود گفتند:  این برداشت ها نامشروع ،گناه و خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی است، قطعا در گذشته ها کوتاهی ها و غفلت هایی شده است که باید جبران شود این گونه نباشد که ما سرو صدا کنیم و بعد قضایا را به کلی به دست فراموشی بسپاریم.

ایشان با بیان اینکه روسای سه قوه متعهد شده اند که این برداشت های نامتعارف را پیگیری کنند افزودند: این دریافت های نامشروع باید برگردانده شوند و کسانی اگر بی قانونی کردند مجازات شوند و اگر از قانون سو استفاده شده است باید این ها را از این کارها برکنار کنند.

ایشان همچنین بیان کردند: این ها کسانی نیستند که لیاقت این را داشته باشند که در این مراکز قرار بگیرند البته دشمنان نظام اسلامی می خواهند از این قضیه یک مستمسکی علیه نظام اسلامی درست بکنند این ها یک عده ای هستند که در قبال مجموعه مدیران و کارکنان دستگاه های مسئول که با پاکی و صداقت کار می کنند عده ای زیادی نیستند اما همین تعداد کم هم عیب است و این عیب را باید برطرف کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: