جنگ قریب‌الوقوع اسرائیل برای تصاحب کامل نوار غزه/
تاريخ : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | 11:5 | نويسنده : احسان گرگانی
خبرنگار شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: شاید در اوایل هفته آینده به راز حضور بولدوزرها و نظامیان ارتش اسرائیل در طول مرزهای غزه پی ببریم.

جنگ قریب‌الوقوع اسرائیل برای تصاحب کامل نوار غزه/ پشت‌پرده حرکت بولدوزرها و تخلیه سه شهرک صهیونیست‌نشین اطلاعات جاسوسی رژیم صهیونیستی نسبت به توانمندی‌ها و آمادگی‌های گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در نوار غزه نگرانی‌های مقامات صهیونیست در تل‌آویو را افزایش داده و آنها را به سمت ارائه طرح نظامی بی‌سابقه‌ای برای پیروزی نهایی! بر حماس کشانده است. روند رو به رشد قدرت نظامی حماس باعث شده که رژیم صهیونیستی از تلاش‌های معمولی خود برای تهدید به جنگ بر ضد مقاومت فلسطین دست برداشته و طرح اشغال کامل نوار غزه را مطرح کند.  

البته به نظر می‌رسد جنبش حماس نیز سیگنال‌های رژیم صهیونیستی برای آغاز احتمالی تجاوز جدید این رژیم را جدی گرفته و تحرکات و نقل و انتقالات خود در مناطق مرزی را تشدید کرده است. گرچه به نظر می‌رسد زمان برای آغاز تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سایه التهاب موجود در منطقه مناسب نیست، اما این احتمال وجود دارد که رژیم صهیونیستی از مشغول بودن کشورهای منطقه و جهان به بحران‌های منطقه‌ای نظیر سوریه و یمن و همچنین پوشش ویژه رژیم‌های مرتجع عربی در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی استفاده کند تا هجمه ای فراگیر و وحشیانه با هدف اصلی اشغال نوار غزه و ایجاد زمین سوخته در این منطقه را در دستور کار قرار دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: