تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 | 1:18 | نويسنده : احسان گرگانی
نقوی حسینی در گفت و گو با میزان:
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای خود و تأمین آرامش و امنیت در منطقه را دارد.
 
تحویل سامانه موشکی اس 300 پرده دیگری از همکاری ایران و روسیه را کنار زد/ ایران حاضر به تأمین امنیت منطقه استحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره نمایش سامانه موشکی اس 300 در رژه روز ارتش اظهار کرد: روز ارتش به عنوان یکی از نمادهای اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان محسوب می‌شود و معمولا طبق روال همیشه آخرین دستاوردهای دفاعی کشورمان در این روز به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: نمایش توان دفاعی ما در روز ارتش نشان می‌دهد که ما آماده دفاع از امنیت کشورمان هستیم و اجازه نمی‌دهیم تا تهدید کنندگان به مرزهای ما تخطی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران آماده دفاع از مرزهای خود و تأمین آرامش وامنیت در منطقه است، تأکید کرد: یکی از امکاناتی که در رژه ارتش به نمایش گذاشته شد سامانه موشکی اس 300 بود که از سوی کشور روسیه به ایران واگذار شد.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: طبق توافق از قبل تعیین شده میان ایران و روسیه قرار بود این سامانه در راستای افزایش توان دفاعی ایران به کشورمان تحویل داده شود که شاهد بودیم همکاری مسالمت آمیز ایران و روسیه بار دیگر زمینه را برای تحقق این توافق فراهم کرد.

وی تصریح کرد: ارائه سامانه موشکی اس 300 بدون شک می‌تواند در جهت افزایش امنیت و توان دفاعی کشورمان در منطقه و جهان تأثیر بسزایی داشته باشد.

نقوی حسینی در پایان اظهار کرد: البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که ما در راستای افزایش توان دفاعی خود قصد هجوم و یا  حمله به کشوری را نداریم و تنها در راستای تقویت بنیه دفاعی خود تجهیزات و وسایل دفاعی خود را مجهز می‌کنیم.


انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: